کد خبر 1094450
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
ادامه آتش سوزی در ناو «بونهام ریچارد» / مجروح شدن ۲۱ ملوان آمریکایی

مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک ناو در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

به گزارش مشرق، مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک ناو در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

در خبر اولیه خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که بر اثر آتش سوزی در ناو «یواس‌اس بونهام ریچارد» حداقل ۱۸ ملوان آمریکایی مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این گزارش افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده و خطر جانی زندگی آنها را تهدید نمی‌کند و فقط یکی از آنها به دلیل استنشاق دود در شرایط کمی دشوارتر به سر می‌برد.

منابع خبری آمریکا شامگاه یکشنبه از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده خبر داده بودند.

هنوز علت آتش سوزی نشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه همزمان با تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی ادامه دارد.

ناوگان دریایی اقیانوسیه آمریکا که این کشتی جنگی متعلق به آن است در بیانیه‌ای از آتش سوزی در عرشه این کشتی در ساعت ۹ صبح به وقت محلی خبر داده است اما از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

تکمیلی / افزایش شمار مجروحان انفجار ناو آمریکایی

مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک کشتی در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

مایک رانی افزود، آتش سوزی مدت کوتاهی پیش از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در ناو یو اس اس بونهوم ریچارد USS Bonhomme Richard گزارش شد که حدود ۱۶۰ ملوان و افسر زمان حادثه در کشتی بودند.

سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه کوتاهی بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد ۱۷ ملوان و چهار غیرنظامی که دچار "جراحات غیرکشنده" شده بودند، در بیمارستان بستری شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 0
    جراحات غیر کشنده! شاید هم سوختگی ملایم به یاد ضربه های مغزی ملایم! راستی مدال افتخار هم شامل شان می شود؟؟!!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 2
    درود بر حزب اللّه، این نخستین پاسخ به شیطنت و خرابکاری صهیونیست ها با همکاری بنگاه بین المللی نیروی هسته ای در تأسیسات نطنز است!
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    به نقل از بی بی سی ! گروهی آمریکائی بنام " الاغهای وطن " مسئولیت این حادثه رو بعهده گرفته !
  • سید مهدی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    عالی بود دم هر کی زد یا حتی اتفاقی هم بود دمش گرم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس