کد خبر 1094388
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
طلاق

موضوع اختلاف میان مهسا و سامان قدری عجیب بود و همین مسأله توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کرد. اختلاف بر سر داشتن یا نداشتن یک گوشی خاص!

به گزارش مشرق، هنگام عبور از راهروهای مجتمع قضایی خانواده ناخواسته با زوج‌هایی روبه‌رو می‌شویم که اغلب اختلاف‌های مشابه و کلیشه‌ای دارند. اما موضوع اختلاف میان مهسا و سامان قدری عجیب بود و همین مسأله توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کرد. اختلاف بر سر داشتن یا نداشتن یک گوشی خاص!

بیشتر بخوانید:

دقایقی از بحث و مشاجره میان این زوج بیست و چند ساله در دادگاه خانواده گذشته بود که زمان رسیدگی به پرونده‌شان فرا رسید و هر دو در حالی که با صدای بلند بحث می‌کردند وارد شعبه شدند. قاضی از آنها خواست تا به جای بحث و مشاجره علت مراجعه‌شان به دادگاه را توضیح دهند.

مهسا بدون هیچ معطلی گفت: 4 ماه از ازدواج‌مان می‌گذرد و در این مدت من به هیچ‌کدام از خواسته هایم نرسیدم. بعد رو به همسرش کرد و ادامه داد: سامان حتی اجازه نمی‌دهد که گوشی تلفن همراه دلخواهم را داشته باشم.

بارها از او خواهش کردم و اما او اصلاً توجهی به حرف هایم نمی‌کند. من پولی از او نخواستم می‌خواهم با پول خودم گوشی بخرم اما اجازه نمی‌دهد.

قاضی پس از شنیدن حرف‌های زن جوان گفت: یعنی شما فقط به‌خاطر داشتن یک گوشی خاص به‌دنبال طلاق و جدایی آمده اید؟!

سامان در پاسخ گفت: جناب قاضی بحث گوشی نیست این زن اصلاً به من و حرف هایم توجهی نمی‌کند و احترامی برایم قائل نیست. بدون اجازه من با دوست‌هایش بیرون می‌رود و به من می‌گوید خانه‌ام اما وقتی می فهمم که به من دروغ گفته و اعتراض می‌کنم حتی عذرخواهی هم نمی‌کند. او مدام با من لجبازی می‌کند و هرکاری که می‌داند دوست ندارم انجام می‌دهد.

در ادامه مهسا گفت: من یک انسانم و حق انتخاب دارم. می‌خواهم آن‌طور که دوست دارم زندگی کنم اما او مدام می‌خواهد مرا وادار کند مثل مادرش رفتار و زندگی کنم.

سامان که از حرف‌های همسرش عصبی شده بود گفت: آقای قاضی ما 4 ماه از زندگی مشترک‌مان نگذشته اما رفتارهای خودسرانه و خودخواهانه او من را به ستوه آورده و دیگر نمی‌توانم با رفتارهایش کنار بیایم.

در همین لحظه مهسا جواب داد: می‌دانم تو تحت تأثیر حرف‌های مادرت با من مخالفت می‌کنی اما مطمئن باش زیر بار حرف مادرت نمی‌روم حتی اگر مجبور به طلاق باشم. سامان به یکباره با لحنی تأکیدی گفت: بگذار خیالت را راحت کنم من اجازه نمی‌دهم که گوشی بخری یا من را انتخاب کن یا گوشی را...

مهسا بدون معطلی گفت: به طور حتم انتخابم تو نیستی و گوشی را به تو و افکارت ترجیح می‌دهم...

در این هنگام قاضی از طرفین خواست تا سکوت کنند. بعد هم گفت: موضوع شما خیلی پیچیده و حاد نیست شما ابتدا باید چند جلسه‌ای پیش مشاور بروید اگر مشکل تان قابل حل نبود بعد در مورد طلاق تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    12 32
    بايد دست مادري را كه چنين دختر فرهيخته و نجيب و با تدبيري را پرورش داده بوسيد!!!!!
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      یک طرفه به قاضی نرو !!
  • سید IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    32 0
    آخر هوس های آبکی کسانی که گمان می کردند عشق همین است و ازدواج یک بخوان و برقص و بکوب است نه یک میثاق و تعهد و پیمان!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    26 0
    از لحن این دختره معلومه از این دختر "خوش حجاب" هاست!! اشتباه از خودت بوده پسر جان این دخترا برای دوستی و رابطه خوبن نه برای ازدواج!
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 3
    باز خوبه بحث دارن و منتظره که شوهرش اجازه بده گوشیش رو بخره برای ما که هر کاری دلش میخاد میکنه چه بخوای چه نخوای هیچ کاری هم نمی تونی بکنی
    • مجید IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      5 1
      اون موقع که عاشق چشم وزغ شدی باید فکر میکردی که زن زندگی باید فهم شعور داشته باشه و خانواده دار باشه کسی را برای ازدواج انتخاب کنید که احترام را برای خانواده خودش قائل باشد تا بعداً احترام شما و خانواده تان را هم داشته باشد
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      اتفاقا از اونایی بودم که کلی مته به خشخاش گذاشتم تا انتخاب کردم اون خانواده دار که میگی ، یه وقت میبینی سر هر چیزی تو زندگیتن یا رودررو یا موش میدوونن برای من به خاطر احترام زیادی که بهشون گذاشتم فکر کردن خبریه و چند سال سوار شدن دیگه هر کاری میکنی پایین نمیان
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 6
    من موندم این دختر خانما بلدن فقط با پول یکی دیگه حق انتخاب داشته باشن و انسان باشن؟ خوب مگه مجبوری ازدواج کنی؟ برو خودت کار کن خونه و ماشین بخر بعد بدون آقا بالاسر هر کاری خواستی بکن!! چی؟ اونجوری خیلی سخته؟ سوار شدن رو دوش یکی دیگه آسونتره؟؟ آهان، ببخشید حواسم نبود!!!
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 5
    چقد پسره خودخواهه.زنش با پول خودش میخواد گوشی بخره،مال خودشه اختیارشو داره.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      یک طرفه به قاضی نرو !!
  • جواد RU ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 17
    دوره افکارات پوسیده دیگه گذشته / خانوم ها حق زندگی آزاد دارن / اونا رو هم خدا آفریده منه مذکر حق ندارم تعیین تکلیف کنم براش!
  • IE ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 1
    ظاهرش گوشیه... قضیه عمیقتر ازگوشی هست... لطفا مشرق با تیترهات، مخاطبین رو احمق فرض نکن... همه مخاطبان سطحی و کم سواد نیستند...
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 1
      بله ظاهرش گوشيه!اما باطنش دختري است كم عقل و سطحي نگر كه متاسفانه توان همسر بودن و لياقت مادر شدن ندارد!!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    خوردن و خوابیدن پای مرد بیچاره خوشگذرونی با غریبه ها
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    حی تبلیغ کنین که تو سن کم ازدواج خوبه ... اینا معلوم نیست چند سالسشونه ولی قطعا به بلوغ فکری و اجتماعی نرسیدن که در موضوعات مسخره کارشون به دادگاه خانواده کشیده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس