کد خبر 1094299
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
هواپیمایی

کارکنان ترک دفتر تهران که بعضا حقوق های ماهانه چند هزاردلاری دارند، کماکان در داخل کشور فعال هستند اما کارکنان ایرانی این شرکت با حقوق های بسیار ناچیز تعدیل می‌شوند.

به گزارش مشرق؛ با توجه به شیوع کرونا در چند ماه اخیر و کاهش چشم گیر سفرها خطوط هوایی در سراسر جهان به اخراج کارکنان خود متوسل شده اند، زیرا همه گیری این ویروس ضربه سنگینی به صنعت حمل و نقل هوایی وارد کرده است. دراین میان دفتر ایران هواپیمایی ترکیش نیز، عصر چهارشنبه تعدادی از کارکنان ایرانی خود را تعدیل کرد.

یکی از کارکنان تعدیل شده این ایرلاین گفت: آن گونه که مطلع شده ایم این تعدیل از جانب دفتر ترکیه نبوده و با تصمیم مدیران ایرانی دفتر صورت میگیرد. کارکنان ترک دفتر تهران که بعضا حقوق های ماهانه چند هزاردلاری دارند، کماکان در داخل کشور فعال هستند اما کارکنان ایرانی این شرکت با حقوق های بسیار ناچیز تعدیل می‌شوند.

به گزارش گردشبان، یکی دیگر از کارکنان با سابقه این ایرلاین عنوان کرد، من و بسیاری دیگر از این افراد سرپرست خانواده هستیم و این اخراج ناگهانی ضربه ای سنگین به زندگی و معیشت ما وارد میکند، گلایه اصلی من و سایر کارکنان تعدیل شده عدم دریافت حق و حقوق قانونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 11
    خب که چی؟ مگه فقط شماها تعدیل میشین ؟
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    کاپیتولاسیون هنوز زنده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس