کد خبر 1093937
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
آشوبی: تراکتور هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی خوبی از تیم های استقلال و تراکتور شاهد نبودیم اما شاگردان مجیدی فرصت بیشتری برای برد داشتند.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره ارزیابی اش از دیدار استقلال و تراکتور اظهار داشت: با نمایشی که در این بازی از تراکتور دیدم متوجه شدم چرا این تیم با برگزاری بازی های لیگ مخالفت می کرد. تراکتور با این همه ستاره هیچ حرفی برای گفتن مقابل استقلال نداشت. در سوی مقابل مانده ام چرا استقلالی ها حاضر نشدند در بازی با پارس جنوبی به زمین بروند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان اصلی استقلال به جز وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، مطهری و فرشید باقری مقابل تراکتور بازی کردند اما استقلال تیم بزرگی است و نباید با غیبت این بازیکنان دچار مشکل شود. هرچند استقلال نسبت به حریف نمایش بهتری داشت و می توانست برنده از زمین خارج شود اما در کل بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم و این بازی نکته خاصی نداشت.

بیشتر بخوانید:

ماجرای بخشش دو میلیاردی منصوریان

بازیکن اسبق تیم های استقلال و تراکتور درباره دلیل اصلی نبردن استقلال در چهار بازی اخیر گفت: من فکر می کنم کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد. باید قبول کرد آندره آ استراماچونی مربی بسیار بزرگی بود که در مدت زمانی کم سبک بازی و نتیجه گیری استقلال را متحول کرد و فرهاد مجیدی هم ابتدای حضورش در این تیم با استفاده از آمادگی استقلال در زمان استراماچونی نتایج خوبی به دست آورد. با این وجود نداشتن تجربه و نکات مثبت به عنوان یک مربی سبب شده مجیدی در هفته های اخیر به مشکل بخورد.

آشوبی درباره شانس استقلال و تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: هرچند به هیچ وجه فوتبال خوبی از استقلال و تراکتور در بازی امشب ندیدم اما آنها در بازی های باقی مانده می توانند عقب ماندگی شان را جبران کرده و سهمیه بگیرند. البته از نظر من فولاد با وجود بردهای ناپلئونی اش در بازی های اخیر شانس بیشتری برای صعود به لیگ قهرمان دارد زیرا جواد نکونام تیم منظم و بابرنامه ای تشکیل داده که می تواند در نبرد مدعیان کسب سهمیه نسبت به سایر تیم ها موفق تر عمل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 0
    دکتر نمکی: آن داروی ضد کرونایی که استقلالی ها مصرف کردند و سه روزه خوب شدند را باید به کل دنیا توزیع کرد
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    از فرمایشات شیخ ما عجب است شیره را خورد و گفت شیرین است !!! یک تیم فوتبال کلا ده بازیکن در وسط زمین دارد و ایشان می فرماید همه بازیکنان اصلی استقلال بودند، غیر از پنج تایشان !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس