کد خبر 1093873
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
سایپا ترمز یک تیم مدعی دیگر را هم کشید؛ فرار در لحظه آخر

تیم فوتبال سایپا با گل لحظه آخری «آرمین سهرابیان» توانست سومین تیم مدعی را برای سومین هفته پیاپی متوقف کند که این بار نوبت شهرخودرو بود.

یه گزارش مشرق، تیم‌های شهرخودرو مشهد و سایپای تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب (شنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این مسابقه در دقیقه ۹ توسط امین قاسمی‌نژاد به ثمر رسید. این بازیکن باتجربه و ۳۳ ساله ارسالی زیبای علی نعمتی از سمت چپ را با ضربه سر از داخل محوطه جریمه وارد دروازه حامد فلاح‌زاده کرد.

بیشتر بخوانید:

دوئل جذاب در دل دیدار استقلال و تراکتور

بعد از این گل سایپا حملات متعددی را روی دروازه مهدی رحمتی تدارک دید. جدی‌ترین موقعیت در دقیقه ۱۵ خلق شد. تیم تهرانی روی یک موقعیت مشکوک صاحب پنالتی شد اما ضربه محمدصادق بارانی توسط گلر کهنه‌کار شهرخودرو مهار شد.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی با همین نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد سایپا با ضربه سر آرمین سهرابیان در وقت‌های تلف شده و ثانیه‌های پایانی به گل تساوی رسید.

 شهرخودرو با سرمربی جدید خود یعنی استفانو کوزین نیز می‌توانست به بردهای پیاپی خود ادامه دهد اما این اتفاق رخ نداد و این تیم با یک امتیازی که به دست آورد  ۴۲ امتیازی شد و به صورت موقت در رده دوم قرار گرفت.

سایپا نیز با متوقف کردن سومین تیم مدعی در سومین هفته پیاپی  تا پیش از پایان بازی‌های این هفته با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس