کد خبر 1093662
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
ترجمه کتاب پاییز پنجاه سالگی - انتشارات خط مقدم

پاییز پنجاه سالگی خاطرات سردار شهید مدافع حرم محمد جمالی که کمتر از یک سال پیش توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده بود، اکنون به زبان ها ترکی استانبولی، آذری و عربی ترجمه شده است.

به گزارش مشرق، پاییز پنجاه سالگی خاطرات سردار شهید مدافع حرم محمد جمالی که کمتر از یک سال پیش توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده بود، اکنون به زبان ها ترکی استانبولی، آذری و عربی ترجمه شده است.

انتشارات فتا ترکیه کار ترجمه اثر به زبان ترکی استانبولی را به انجام رسانده و اکنون این کتاب در کشور ترکیه در اختیار علاقمندان قرار دارد. انتشارات نون بیروت نیز پاییز پنجاه سالگی را به زبان عربی ترجمه کرده است که به زودی در لبنان منتشر خواهد شد. کار ترجمه اثر به زبان آذری نیز در مراحل پایانی قرار دارد.   

سردار شهید محمد جمالی از همرزمان دوران دفاع مقدس سردار سلیمانی بود که سال ۹۲ در سن پنجاه سالگی در حومه دمشق به شهادت رسید. با توجه به علاقه ای که حاج قاسم به شهید جمالی داشت، قول داده بود در مراسم رونمایی کتاب شرکت کند. اما قسمت این طور رقم خورد که کمتر از چهل روز پس از شهادت سپهبد سلیمانی، اثر آماده رونمایی و انتشار شود.

پاییز پنجاه سالگی بهمن ماه ۹۸ به قلم فاطمه بهبودی و با روایتگری مریم جمالی همسر شهید در ۱۷۰ توسط انتشارات خط مقدم منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    زبانی بنام آذری وجود خارجی ندارد زبان ترکی آذربایجانی درسته
  • US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    از مشرق و از ایران ی سوال دارم شما هم اجازه میدید کتابای مخالف خط مشی و سیاسی تون چاپ بشه ؟؟؟؟ اگه اره نمونه اگه نه پس فرق خودتون را با همسایه بدونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس