کد خبر 1093580
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت: جناب دکتر؛ دلیل اصلی حساسیت در مورد توافق با چین بازمی گردد به بی اعتمادی نسبت به شما و همفکران کدخداپرستتان برخلاف برخی از مسئولین که سرسپرده کدخدا هستند،ایرانیان باغیرت به دشمن اعتمادی ندارند.آری دلیل اصلی را باید در نگرانی شمایان از افول آمریکا و سقوط کعبه آمالتان جستجو کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    21 1
    چپ ها " دلواپس" می شوند! از الان باید به چپ ها گفت دلواپسان
  • فرهمند IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    10 13
    جالبه که هیچ کامنتی رو منتشر نمی کنید مشرق جان . ظاهرا از قضاوت خوانندگان واهمه دارید!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    12 4
    محصولین تحصیل کرده که میگی یاد برجام میفتم تنم میلرزه!
  • NL ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    20 6
    اری فروش بنادر و جزایر و منابع زیرزمینی کشور به بیگانگان جنایت و خیانت است اما داشتم فکر می‌کردم ، واقعا ملتی که برای ۲۰۰ صفحه متن انگلیسی برجام که هرگز نخوندن جشن گرفتن و حالا برای ۱۶ صفحه قرارداد با چین که فارسی هم نوشته شده و باز هم هرگز نخوندن و ۹۹درصدشونم نمی‌خونن و الان ماتم گرفتن چی باید نوشت !!!
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      4 3
      تورو خدا دیگه بسه تو هر خبر همین کامنتو گذاشتی . ولم کن
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      6 2
      فضای مجازی عزیزم کنترل ذهن. اینها دیگه فکرشون دست خودشون نیست وگرنه دلیلی نداره فداییان برجام منتقدان سند همکاری با چین بشن!! ما در دوران جدید باید حاکمیت افکار عمومی خودمون رو از چنگ آمریکا دربیاریم با ساماندهی فضای مجازی. حاکمیتی که توسط حسن روحانی واگذار شد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    10 0
    عجب رویی داری مردک !!! در این ۳۰۰ سال آشنایی مردم ایران با غرب کی و کجا غربی ها به مردم ایران خیانت نکردن؟؟؟ تا بوده دزدی و غارت منابع ایران و قتل عام مردم بوده ! پس دهنت رو ببند زشت کلام !
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    6 2
    پنهانکاری علت اصلی است
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    3 3
    باید دید مزیت ایران برای چین چی هست؟ ما از نگاه چینی ها "خام فروش" هستیم! منابع نفت و گاز ما مورد نظر چینه! اگر به روابط چین با سایر کشورها در افریقا و آسیای میانه و در "پروژه راه ابریشم جدید" نگاه کنید، دقیقا همین نگاه ابزاری چین به کشورها را به وضوح مشاهده می کنید!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 2
    بله، شماها به چین و روسیه اعتماد ندارید چون قطعنامه های علیه ایران را وتو می کنند. در عوض به آمریکا و اروپا و عربستان و اسرائیل اعتماد دارید چون تحریم می کنند و علیه ایران قطعنامه صادر می کنند!!!
    • ناشناس IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      3 0
      تمام قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت در سال 2012 که منجر به ضربه شدید به مردم ایران شد به امضای چین و روسیه رسیده بود . آدم باید یک کم غیرت داشته باشه . هنوز تسلیحاتی که روسیه شوروی و چین کمونیست به صدام میدادند را فراموش نکردیم . هنوز موشکهای سری DF با برد 1700 تا 2700 کیلومتر که چین کمونیست به وهابیون آل سعود داده . تهران و شهرهای بزرگ را تهدید میکند . آقایان روسوفیل الان میان میگن شوروی با روسیه فرق دارم دلبندم !! نه عزیزم . مامور سابق کا گ ب و نوه آشپز لنین و استالین شده تزار جدید روسیه . و بزرگترین حسرتش را هم فروپاشی شوروی اعلام کرده . همان کسی که 10 روز بعد از شهادت سردار سلیمانی عزیز به تل آویو رفت و با دسته گل در خانه نتانیاهو با او عکس یادگاری گرفت .
  • DE ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 0
    چپ های دو اتیشه جزوه خوان دیروزی شده طرفدار سرمایه داری و برده داری دو اتیشه امروزی امریکا! اقای محترم!!!!!!!!!! دولت ایران ازاده با هرکشوری مبادلات اقتصادی و همکاری داشته باشه بخصوص در شرایط تحریم ها و کرونا. علیه منافع ملی این چرندیات رو بافتن و حافظ منافع امریکا در خاک ایران بودن افتخار نیست بلکه ننگ پاک نشدنی هستش! انصافا این فرصت رو دولت ایران به سران امریکا دراین چند سال برای ایجاد ارتباطات و همکاری های اقتصادی به امریکا هم داد ولی وقتی ترامپ کدخدای بدبختتون با برهم زدن برجام خودش به همه چی گند زد دیگه چه انتظاری داری؟ سران ایران نمی شین تا زیرپاشون علف سبز بشه. کار خیلی خیلی خوبی کردند به گسترش روابط اقتصادی اونم با کشورهای برزگ وزنه دار اقدام میکنن. بطور مثال وقتی یکی خواستگاری میری یک دری رو میزنه وقتی باز نکردند معلومه بایدبره در دیگه رو بزنه. اتقاقا اینکار رو باید وقتی ترامپ وقیحانه قرارداد برجام رو از بین برد ، درجا انجام میدادند و سالها منتظر این موجود کریح و قمارباز سلیمانی کش نمی شدند! و با 170 تا کشور دیگه دنیا یعنی چند قاره جهان انواع و اقسام قراردادهای اقتصادی و همکاری اقتصادی بسته می شد تا امریکا بدونه دوره استعماری 41 ساله به سر رسیده/ اینو تو کله پوک شون بکنن. اتقاقا به کوری چشم شما ایران ستیزان! مدیران ارشد عزیز کشور لازمه با با 170 تا کشور دیگه دنیا یعنی چند قاره بزرگ جهان روابط اقتصادی و پیمان نامه همکاری هر چقدر میتونن با حفظ منافع ملی ببندن تا چشم شما غرب پرست های بدبخت و خائن کور بشه! اقای محترم قبل از اینکه هی از این و اون ایراد بنی اسرائیلی بگیری باید بدونی اقای زیبا کلام خودت متاسفانه سراپای وجود خودتون خروار خروار ایراد ه و اصلا ازش خبر نداری!!!!!!!!!!!!!!! بطور مثال لطف کن بیا جواب مردمی که پولهاشون رو به اسم کمک به زلزله کرمانشاه جمع کردی و تا امروز مثل مرد نیامدی بگی با اون چندین میلیون میلیون تومان کمک های مردی برای زلزله زدگان کرمانشاه چه جور و کجا خرج شده؟ اگه یک ذره شرف داری بیا تو روزنامه ها فیش و مدارک صرف پول زلزله رو برای هشتاد میلیون ایرانی رونمایی کن! با عمل صادقانه مردی ات رو ثابت کن ! اقای زیبا کلام گوش ما از شعارهای توخالی امثال شما پره! حداقل اون پولها رو به دست خانواده های کرمانشاهی های کرونا زده برسون!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    الان چین و ایران به هم نیاز دارند ... چه فرق میکند .. امریکا و غرب با شرق غریب را که با بر جام و هیته ای ازمودید ... پیمان باچین هم نگته منفی ندارد مگر بعندا .lمنافعش ایجاب کند که سروسری با غرب داسشته باشد .. باید در این پیمان ۲۵ ساله این مساله را ببینند که مانند برجام گیر ننمایند
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    دوستان دوستدار چین مثل اینکه حافظه ندارن! چین به تمام قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران رای مثبت داد، تمام پروژه هایی که در ایران داشت مثل تهران-شمال و پروژه های نفتی و.... را همه رو نیمه کاره رها کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس