کد خبر 1093429
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید/ بازی با پارس جنوبی جم تعویق می‌افتد

مدیرعامل استقلال در واکنش به اظهارات برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص آبی پوشان، گفت: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص نگرانی هواداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می‌دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم. بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت‌های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، ۹ مورد از تست‌های انجام شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است. بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

افاضلی: به‌هیچ وجه با استقلال بازی نمی‌کنیم

او در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص استقلال، بیان کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می‌خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.
مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی هواداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می‌کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و بزرگترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین شود، از نام و حیثیت این باشگاه بزرگ دفاع می‌کند. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش تعیین کننده نیست که اگر تعیین کننده بود، هرکس به خودش اجازه نمی‌داد هر حرفی را بیان کند.

سعادتمند در خصوص اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از بزرگان استقلال هم به باشگاه مراجعه می‌کنند تا به خاطر عشق به استقلال و نام بزرگ این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می‌تواند زمینه‌ای برای سایر عزیزان شود تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    بهتره شما آقای سعادتمند در مورد استقلال صحبت نکنید فقط بادادن وعده و فریب امدین استقلال تا دهان هوادار را ببندید همه میدانند که شما مهره ی وزیر ورزش هستین با هم دست بدست دادین تا آخر به هدفتون که شکستن کمر تیم بود رسیدین. استراماچونی را فراری دادین و قهرمانی را از استقلال گرفتین و دودستی تقدیم تیم محبوبتان لنگ کردینو مجیدی را با وعده دلارها خام کردین اگه واقعا دنبال پیشرفت تیم هستین برید دنبال استراماچونی و هرطور شده اورا برگردانید .چرا او یک فصل دیگه با استقلال قرارداد داره بره خونه بنشینه و میلیون دلار بگیره .اگه جای قوه قضاییه بودم این پول استراماچونی را وادار میکردم تا از جیبتان بدین تا دیگه دنبال خیانت نباشین
  • حامد US ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    متاسفانه استقلال به خاطر بی تجربگی مجیدی خیلی ضربه می خورد. کسی نیست حالیش کنه که تمرین حتی با پنج نفر هم باید ادامه پیدا می کرد. کاش یک دلسوزی پیدا بشود و بازیکن های استقلال را برای بقیه بازی ها از حضور در فضای مجازی منع کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس