مجموعه ورزشی انقلاب

روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب توضیحاتی را در خصوص مشکل به وجود آمده برای سهیلا منصوریان به هنگام ورود به این مجموعه ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت مجموعه ورزشی انقلاب، پیرو مشکل بوجود آمده برای بانوی ورزشکار سرکار خانم سهیلا منصوریان در مجموعه ورزشی انقلاب ذکر برخی نکات ضروری است.


مجموعه ورزشی انقلاب به عنوان یکی از پرترددترین مجموعه های ورزشی کشور همواره در اختیار عموم مردم و به خصوص قهرمانان کشور بوده و نهایت همکاری را با این عزیزان داشته است. با توجه به تردد بی شمار افراد مختلف در این مجموعه وظیفه ذاتی حراست تشخیص احراز هویت تک تک افراد و اعضای محترم می‌باشد و بدیهی است که بعد از طی این مرحله مجوز حضور عزیزان در مجموعه صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شوک دوباره به استقلال

تراکتور با یک غایب به تهران می‌آید

به همین دلیل با توجه به اهمیت ورود و خروج در داخل این مجموعه و صرفا به دلیل رفاه، آرامش و امنیت استفاده کنندگان از مجموعه ماموران مقابل دربها موظفند تمامی موارد را به مراجعه کنندگان گوشزد نمایند. سرکار خانم منصوریان امروز (جمعه) در شرایطی وارد مجموعه شده که ظاهرا فرد دیگری با این ورزشکار عزیز قصد حضور در مجموعه را داشته که همکاران ما مستقر مقابل درب، خواستار رویت کارت شناسایی وی شده و ظاهرا همین باعث ناراحتی خانم منصوریان شده است.


این انتظار می‌رود که تمامی افراد برای کنترل کردن کارت شناسایی توسط نمایندگان ما در مقابل درب‌ها، نهایت همکاری را با آنها داشته باشند. یادآور می‌شود پیرو دستورات مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به مسئولان مربوطه و همچنین گزارش ارائه شده و بازبینی دوربین‌های مجموعه و فیلمهای گرفته شده، موارد بصورت جزئی تر دراین زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


در پایان باز هم ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ورزشی انقلاب همواره میزبان عزیزان ورزشکار و بخصوص قهرمانان خواهد بود و نهایت همکاری را با آنها انجام خواهد داد.

 سهیلا منصوریان امروز در اینستاگرام خود فیلمی منتشر کرد و مدعی شد وی را در حال ورزش از این مجموعه بیرون کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    14 4
    اینم پر رو شده
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    16 2
    خواهران منصوريان!!!!! زياد گنده كردن برخي ادمها تبعات دارد!!!يادمه اينها براي حسن روحاني هم خوب تبليغ كردند!!
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    11 6
    وقتی میگیم جای این آدمها تو آشپزخونه هست میگید بایدازتوانایی‌هایشان در جامعه استفاده کرد خوب بفرمایید وقتی می‌خواهید ورودوخروج را کنترل کنید اینقدرپررو اعتراض میکنند
  • تک سوار DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    13 3
    سلبریتی ها رسما برای خودشون حقی بالاتر از قانون درنظر گرفتند.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    چه فیلمی هم بازی کرد! گریه و زاری و آی چرا ورزشکارا میرن از کشور و ... برو پی کارت بابا
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    اصلا هم چنین داستانی نیست حراستی ها برای خودشون احساس قدرت های مافوق ارادی می کنند واقعا مسخره است شما یه نگهبانی وظیفتو انجام بده بقیه اش به شما ربطی نداره ولی خودشونو بالاتر از رئیس می گیرن امیدوارم اینام از این جهنم ایران برن تا پیشرفت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس