ژنرال صهیونیست

مصاحبه ژنرال بازنشته صهیونیست ها درباره تحولات منطقه: وقت دارد به پایان می‌رسد پس باید در مقابل ایران کاری انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    18 0
    چطوره تشریفتون رو وردارید ببرید، تا وقتی که امکانش رو دارید؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    6 0
    توجه کردید: وقت دارد به پایان میرسد
  • علیرضاطالب آبادی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    6 0
    موشکهای بالستیک ایران درعرض کمتراز۷دقیقه ازایران به فلسطین اشغالی میرسدودرحمله اول حدود۴۰۰۰موشک بالستیک نقطه زن آماده شخم فلسطین اشغالی بامساحت کوچک هستند.نابودی صهیونیسم کمتراز۷دقیقه بخاطرهمین آمریکادنبال مذاکره وخلع سلاح موشکی ایران است.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      3 15
      اف۳۵ . و ما ادراک اف۳۵ . اف۳۵ . و تو چه میدانی اف۳۵ چیست .
    • متین US ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      8 0
      خطاب به 13:35، مزدور کوچولو دهنتو ببند.
    • فرزند ایران IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      8 0
      کل پدافند رو بسیج کنیم یکدونه از این اف ۳۵ های عبوری را بزنیم بندازیم ته خلیج فارس تا یک عده بفهمند اف ۳۵ برای اونا اف ۳۵ هست برای ما موشک کاغذی هم نیست
  • FI ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    9 0
    خوب کی گفته کاری نکنید, شما صهیونیستها حرامزاده میتونید از الان مشغول کندن گودالهای بزرگ بکنید واسه دفنتون. همون کاری که توسط تروریستهای حرامزاهتان با مردم بی دفاع منطقه کردید.
  • US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    6 0
    ابله صوت پایان رژیم صهیونسیتی چند سال پیش زده شده تازه حالا متوجه شدی؟!!
  • ذوالفقار IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    خطاب به f35 : من باهات به تندی صحبت نمیکنم. شاید جاهلی و حقیقتا نمیدونی. شاید هم میدونی و خودت رو به اون راه زدی. اما بر حسب وظیفه انسانیم برات یه توضیح مختصر علمی میدم. بعدش میتونی خودت بری و درباره صحبتهام تحقیق کنی. سیستم، مثلا رادارگریزی f35 دقیقا همون سیستمی هستش که روی پهباد RQ170 هم نصب بود. اما به راحتی توسط پدافند ایران شناسایی و سالم به زمین نشانده شد. حالا دیگه خود شما تا آخرش رو محاسبه کنید. التماس تفکر... بالاترین درجه عبادت از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) ، تفکر میباشد.
  • GB ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    جنگ بین ایران و اسرائیل جنگ سختی خواهد بود و در آخر بازنده جنگ ایران است چون اسراییل به غیر از بالستیک جنگنده نسل پنجم و اف 16 و.. پهپادهای مدرن سیستم های جنگ الکترونیک و...داره مهم تر از ارتش اسرائیل دو خاندان یهودی رودشیلد و راک فلر هستند نصف ثروت جهان به این دو خاندان یهودی تعلق داره و کشورهای اروپایی و آمریکا روسیه و...تحت نفوذ این دو خاندان یهودی است پس پیروزی در برابر اسرائیل غیر ممکن است خریت با شجاعت فرق داره با چند تا بالستیک نمیشه اسرائیل رو شکست جنگ با اسرائیل یعنی جنگ با آمریکا اروپا روسیه و..
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      0 1
      دوست گرامی. شما مثل اینکه فیلم هالیوودی زیاد میبینی نه؟؟!! خواهشا قبل صحبت کردن ذره ای فکر کنید تا خودتون رو مضحکه خاص و عام نکنید. بحث مفصله. و میدونم اینجا جاش نیست. اما خیلی ساده و مختصر بگم. تمامی این چیزهایی که دارید میگیداگر امکان پذیر میبود، خیلی سال پیش اسرائیل اینکارها رو میکرد. پس به عنوان یه هموطن ازتون خواهش میکنم که خودتون رو با این حرفها کوچیک نکنید.
  • نصر IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    در مطلبی امروز نوشته بودید که سازمان ملل گفته است 26 نفر نیمی از ثروت دنیا را دارند .این افراد بیشک همه سران صهیونیست هستند که عامل حفظ نمودن اسرائیل بعنوان دفتر کار خود در خاورمیانه میباشند.با ضربه زدن به سرمایه داران بزرگ صهیونیستی خود بخود اسراییل هم نابود میگردد.و احتیاج به هیچ بمب و موشکی هم نیست . یکی از راه های آن حمایت از همین معترضان در کشورهای آمریکا-فرانسه-انگلیس و غیره هست .که به مردم آنها فهمانده شود که همگی برده و کارگر این گروه خانواده های صهیونیست هستید .و جز بردگی کاری از شما ساخته نیست تا زمانی که چشم و گوش بسته برای آنان کار میکنید و ارائ تان را به آنها میفروشید.ایجاد انتفاضه را باید به سرزمین ها که صهیونیست های اصلی در ان اطراق کرده و از را دور مردم بیگناه را سلاخی میکنند باید کشاند.بطوریکه همان گونه که آن خاخام امریکایی گفته بود مجبور شوند جل و پلاس خود را برداشته به بیابان ها پناه ببرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس