کد خبر 1093032
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کریمیان: در برگزاری لیگ، سنجیده عمل نشد

سرمربی شاهین بوشهر گفت: برگزاری بازی‌ها باید سنجیده و در شرایط عادلانه باشد تا بتوانیم در آینده بدون مشکل بازی‌های‌مان را انجام دهیم.

به گزارش مشرق، مهرداد کریمیان پیش از دیدار تیمش مقابل‌ ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی بسیار سختی داریم و ذوب‌آهن مطمئنا در یکی دو هفته گذشته با حضور بوناچیچ متحول شده است اما در مقابل تیم ما هم شرایط خیلی خوبی دارد و بعد از بازی مقابل پرسپولیس توانستیم ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم. همه بازیکنانمان با انگیزه هستند و امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و قطعا سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن به ما خیلی می‌تواند کمک کند چرا که ذوب‌آهن از تیم‌هایی است که اختلاف امتیازی خیلی کمی با ما دارد و برد تیم ما باعث می‌شود به حریف مقابلمان از نظر امتیازی نزدیک کند.

او ادامه داد: از تیم حریف هم شناخت داریم و معتقدم آن‌ها روی اتفاق چهار گل از پیکان دریافت کردند و شرایط نرمالی در آن بازی حاکم نبود. ما هم روی نقاط قوت و ضعف‌شان کار کردیم و شناخت خوب از آن‌ها داریم. من سه سال شاگرد بوناچیچ بودم و تفکرات او را می‌دانم. امیدوارم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم و شرایطمان را ایده‌آل کنیم.

بیشتر بخوانید:

کرونا بهانه تیم‌های عقب‌افتاده در کورس قهرمانی است

کریمیان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: میلاد صارمی محروم و چهار اخطاره است و حسین مالکی مصدوم است و به تمرینات گروهی اضافه نشدند و همچنین شعبانلو هم مصدوم است اما بقیه بازیکنانمان سرحال هستند و امیدوارم هستیم بتوانیم با تمام توانی که داریم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم. 

او درباره حال‌و روز فوتبال ایران که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است، گفت: شاید اگر در ابتدا پروتکل‌ها سنجیده تر و دقیق تر نوشته می‌شد اکنون این وضعیت وجود نداشت و هر تیمی بیاید بگوید من باید بازی‌ کنم یا من بازی نمی‌کنم، ظلم به تیم‌های دیگر است. مخصوصا تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند و می‌خواهند همه باهم بازی کنند و ممکن است نتایج تاثیر گذار باشد. ممکن است یک زمان به نفع ما باشد و یک زمان هم به نفع ما نباشد. این که یک تیم چند هفته بعد بخواهد بازی عقب افتاده‌اش را انجام دهد چندان مناسب نیست در حالی که دیگر تیم‌ها چند هفته قبل بازی کرده‌اند و نتایجشان مشخص شده است.

سرمربی شاهین بوشهر اضافه کرد: من همیشه می‌گفتم در برهه‌ای از زمان دروازه‌بان خارجی‌مان نتوانسته بود به ایران بیاید و دیگر دروازبانمان به دلیل ویروس کرونا در تمریناتمان نبود و فقط یک دروازه‌بان سوم داشتیم و فکر می‌کنید با این شرایط اگر لیگ را شروع می‌کردیم و اگر این دروازه‌بان سوم که از تیم امیدهایمان بود مصدوم می‌شد، نفر دیگری نداشتیم و متاسفانه روی این مسائل فکر نشده بود و این مشکل بزرگی برای تیم ما و سایر تیم‌ها بود. این نشان می‌دهد که سنجیده عمل نشد و فقط می‌خواستند لیگ را برگزار کنند. تیم ما از زمانی که اعلام کردند، تمریناتش را آغاز کرد و فقط می‌خواهد سرسختانه کار و بازی کند. البته برگزاری بازی‌ها باید سنجیده و در شرایط عادلانه باشد تا بتوانیم در آینده بدون مشکل بازی‌هایمان را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس