برمک: کرونا بهانه تیم‌های عقب‌افتاده در کورس قهرمانی است/ نمی‌توان زمان دقیق قهرمانی پرسپولیس را پیش‌بینی کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ شاگردان یحیی گل‌محمدی همانگونه که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق هستند، نتایج خوبی هم کسب می‌کنند.

به گزارش مشرق، کوروش برمک درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین بوشهر اظهار داشت: شاهین از ابتدای بازی نشان داد دنبال کسب حداقل امتیاز است؛ هرچند تمهیداتی را هم برای گلزنی از طریق ضد حملات در نظر گرفته بود اما پرسپولیس نمایشی منطقی داشت.

وی افزود: اخراج کمال کامیابی‌نیا سخت گیرانه بود. تصاویر تلویزیونی نشان داد داور می‌توانست او را در نهایت با یک کارت زرد جریمه کند. پس از این اخراج، روند رو به جلوی پرسپولیس تا حدی به هم ریخت. البته شاگردان گل‌محمدی با جمع بازی کردن در دفاع سعی داشتند در فاز دفاعی خوب عمل کنند و در ادامه با عقب‌نشینی، به فکر استفاده از تک موقعیت‌هایشان افتادند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به گل مهدی ترابی در این دیدار گفت: این گل روی پاس خوب بشار رسن و تا حدی خوش‌شانسی ترابی به ثمر رسید. مدافع شاهین روی دفع توپ اشتباه کرد و آن را مقابل ترابی انداخت تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند. در ادامه بازی هم داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که از نظر من درست بود اما در نهایت طبق مشورت با کمک‌ خود، دستور به ادامه بازی داد و رأی ابتدای خود را برگرداند.

برمک ضمن اشاره به فوتبال تدافعی شاگردان مهرداد کریمیان در بازی با پرسپولیس توضیح داد: شاهین در شرایط حمله حرف خاصی برای گفتن نداشت اما پرسپولیس با روحیه مضاعف توانست 3 امتیاز را به دست آورد و خیال خود را برای کسب قهرمانی تا حد بسیار زیادی راحت کند.

بیشتر بخوانید:

سرفه‌های خشک و تنگی نفس فوتبال

وی درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان تیم‌هایی مانند فولاد، استقلال و سایپا عنوان کرد: ما نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کنیم. سازمان لیگ باید به شکل جدی پیگیر افزایش کرونا گرفتن بازیکنان برخی تیم‌ها باشد و از تمام تیم‌ها در آزمایشگاهی مشخص تست بگیرد. این کار نیاز به هماهنگی بین سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش دارد.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم هرچه پرسپولیس در بازی‌هایش بهتر نتیجه می‌گیرد، میزان ابتلای بازیکنان تعدادی از تیم‌ها به کووید 19 بیشتر می‌شود و این موضوع جای تعجب دارد. تیم‌هایی که از کورس عقب می‌افتند، کرونا را بهانه قرار می‌دهند. اگر صحت ادعای آنها در آزمایشگاه‌های واحد زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی تأیید شود، جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: سلامت عمومی جامعه و به ویژه ورزشکاران بسیار مهم است. اگر این حجم از ابتلای بازیکنان برخی تیم‌ها دقیق و مستند است، باید بار دیگر لیگ برتر را به تعویق انداخت. دوستان باید خود را با شرایط وفق داده و از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ پیروی کنند. هیچکس نمی‌تواند برای خودش آمار و ارقام درست کرده و تعداد کرونایی‌ها را بیشتر از حد واقعی اعلام کند.

برمک درباره اینکه پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر باید چند بازی دیگر انجام دهد، پاسخ داد: از حالا نمی‌توان زمان دقیق قهرمانی پرسپولیس را پیش‌بینی کرد چرا که تیم‌هایی مانند سپاهان، شهرخودرو و تراکتور با وجود فاصله امتیازی، همچنان مدعی هستند. البته نباید انکار کرد پرسپولیس روی ریل و روندی قرار گرفته که در نهایت می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس همانگونه که در تمرینات شرایط بهداشتی را به بهترین شکل آماده می‌کنند، در بازی‌ها هم نتایج خوبی کسب می‌کنند و با این روند، چهارمین قهرمانی متوالی را به دست خواهند آورد.

وی اظهار داشت: تأکید می‌کنم که اگر تعداد کرونایی‌های برخی تیم‌ها به این اندازه است، باید سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از افزایش ابتلای نفرات، برای مسابقات تصمیم جدید بگیرند اما اگر بهانه‌ای برای برخی تیم‌ها تبدیل شده، الحق و الانصاف باید لیگ را ادامه داد تا حق هیچ تیمی تضییع نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    شما اگه حرف نزنی کسی نمی گه لاله عادت شما امر کردید حتما انجام میشه وقت کردی حتما به یک روانشناس خودتو نشون بده
  • رامین IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    نفهم عزیز فوتبال به هر قیمتی؟همه دست به دست زادن تیم وزارت قهرمان شه چقدر نفهم تشریف داری که متوجه اوضاع نیستی بابا شما قهرمان هستین معلومه تیما چطور مقایل شما بازی می کنند همه چی به نفع شماست
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    یک کلام از مادر عروس
  • حسن IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    انشا الله كه خودت هم كرونا بگيري تا بفهمي تيم حكومتي ات چرا ايقدر اصرار به ادامه ليگي دارد كه اول فصل قهرمانش را بابا مصغود مشخص كرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس