حسین حسین زاده

حسین حسین زاده، نماینده مردم شهرستان های لارستان،خنج، گراش و اوز با حضور در برنامه تلویزیونی جلسه غیرعلنی به بیان دیدگاه و برنامه های خود در مجلس یازدهم پرداخت.

به گزارش مشرق، وی که سابقه ۱۸ ساله فعالیت در صنعت نفت و انرژی را دارد، دوره مدیریت استراتژیک در ژاپن را نیز شرکت کرده است و حال با شعار انتخاباتی  «پیر می داند و جوان می تواند» به مجلس یازدهم راه یافته است.

به گفته وی بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش و رونق تولید باید در جهت سرعت بخشی به فرآیند تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی با بیان این‌که اقتصاد بدون نفت، بدون پول نفت نیز حاصل نخواهد شد، گفت: با توجه به برخورداری ایران از نعمت خداوندی نفت و قرارگیری در شرایط تحریم باید برای توسعه صنعت نفت همت و تلاش داشته باشیم. از سوی دیگر با وجود این که ما در ۵۰ سال اخیر صادرات نفت را داشته ایم؛ اما سیاست گذاری های این حوزه هیچگاه به گونه ای نبوده است که ما بتوانیم در تولید قطعات نفتی به خودکفایی برسیم در حالی که کشوری همچون بلژیک با وجود عدم برخورداری از نفت، دارای قابلیت تولید قطعات نفتی می باشد.

حسین زاده با اشاره به موافقت خود با طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس اظهار کرد: علاوه بر آرا لازم است که تمام جنبه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و.. نمایندگان شفاف و قابلیت رصد داشته باشد.
 وی در ادامه در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه گفت: اجرای موفق این موضوع نیاز به سازوکار و مولفه های خاصی دارد که در کوتاه مدت نمی تواند اثرگذاری چندانی را داشته باشد. از سوی دیگر با راه اندازی سامانه املاک و اسکان در آینده ای نزدیک قطعا می توانیم شاهد خروجی خوبی از این موضوع باشیم.  
حسین زاده در خصوص ارزیابی خود از ایجاد فضای دو قطبی بعد انتخاب مطرح کرد: دعوت از نمایندگان دوره های پیشین برای اتمام طرح های نیمه تمام یکی از راهکارهای موفقیت آمیز برای کمرنگ سازی تشکیل فضاهای دوقطبی خواهد بود. همچنین جوان ها آمدند تا پرچم وحدت، خودباوری و گفتمان ملی را توسعه بدهند و کلمه ما می توانیم را با وحدت و همدلی در عمل معنا کنند.

این نماینده جوان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان ها و حوزه های انتخاباتی به دلیل محدودیت و ضعف زیرساخت ها،  داشتن نگاه منطقه ای اهمیت بیشتری را دارا است، سعی خواهیم داشت تا با وحدت و تقویت همدلی، علاوه بر نگاه منطقه ای بتوانیم در حوزه ملی و بین المللی نیز کیفیت تصمیم گیری ها را ارتقا بخشیم و اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس