کد خبر 1092600
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
پیوس: پرسپولیس از تیم حقوقی خود مدام ضربه می‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه مدام از تیم حقوقی خودش ضربه می‌خورد. این افرادی که در چند ماه اخیر از کنار باشگاه چند سفر رفتند، بگویند در کدام پرونده از ضرر پرسپولیس جلوگیری کرده‌اند.

به گزارش مشرق،‌ «فرشاد پیوس» با اشاره به صادر شدن رای پرونده «گابریل کالدرون» و دستیارانش و محکومیت پرسپولیس در این پرونده اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست با ضرر خیلی کمتر جلوی محکومیت در پرونده کالدرون را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و حالا پرسپولیس باید چند برابر خسارت پرداخت کند.

وی افزود: نمی‌دانم که تیم حقوقی باشگاه چه کار می‌کند؟ آنها برای حل مشکل برانکو چند سفر رفتند تا مذاکره کنند. چه اتفاقی رخ داد؟ کدام توافق حاصل شد؟ در حال حاضر در تمام پرونده‌ها پرسپولیس محکوم است. آقایان بیایند و بگویند که در تمام پرونده‌ها کدام رای به نفع پرسپولیس صادر شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد اما می‌بینیم بازیکنان هم از شرایط چندان راضی نیستند و در فضای مجازی بابت مسائل مالی گلایه‌هایشان را عنوان می‌کنند. در شرایطی که باشگاه مشکل مالی هم دارد، رای‌ها علیه پرسپولیس در فیفا یکی پس از دیگری صادر می‌شود. دود این سوء مدیریت و ضعف تیم حقوقی به چشم پرسپولیس و هوادار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

پیکان علیپور را به پیوس رساند

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲ ماه پیش «مهدی رسول‌پناه» که به عنوان مدیرعامل انتخاب شده در نشستی با پیشکسوتان حضور پیدا کرد و برنامه‌هایش را عنوان کرد اما الان می‌بینیم که هیچ یک از وعده‌ها و حرف‌های او عملی نشد. این برای فردی که در حال حاضر نفر اول باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس است خوب نیست که تنها حرف بزند.

پیوس همچنین با اشاره به عملکرد پرسپولیس در شروع مجدد لیگ برتر گفت: سرخپوشان از نظر نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشتند و توانستند ۲ پیروزی خوب را برابر پیکان و شاهین شهرداری کسب کنند اما از نظر سبک بازی نسبت به اول و وسط فصل، تیم کمی افت کرده است که البته طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: تیم به تازگی از تمرینات بدنسازی خارج شده و طبیعی است که نتواند شادابی همیشگی را داشته باشد. این تنها مربوط به پرسپولیس نمی‌شود بلکه برای تمام تیم‌ها صدق می‌کند. چند هفته بگذرد شرایط بدنی بازیکنان هم به حالت عادی بازخواهد گشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم تصریح کرد:  دیگر از نظر من کار چندان سختی پیش روی پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی نیست. تیم باید  از لیگ استفاده کند تا تدارک خوبی را برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا ببیند.

وی در مورد اینکه برخی تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ شدند، گفت: تعطیلی فوتبال منطقی نیست. تیم ملی از ۲ تا ۳ ماه دیگر باید برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود. مگر می‌شود بدون لیگ بازیکنان به تیم ملی بروند. باید زندگی در کنار کرونا را یاد بگیریم.

سرمربی تیم چوکای تالش در مورد وضعیت کرونا در لیگ دسته دوم هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم نخست هستیم و پس از ۲۰ سال تیم ریشه‌دار چوکا در آستانه صعود به لیگ یک قرار دارد. به نوبه خودمان سعی کردیم با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی تمرینات را دنبال کنیم و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. از طرفی مردم شهر هم به خاطر برگزاری مجدد بازی‌ها خوشحال هستند و امیدواریم به صعود به لیگ دسته اول بتوانم دل آنها را شاد کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس