مددی: دوستان سازمان لیگ انگار در آلمان زندگی می‌کنند/ آذری از هوادران استقلال عذرخواهی کند

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید مدیرعامل باشگاه فولاد به خاطر اظهارات خود باید از هوادران آبی پوش پایتخت عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت با توجه به ابتلای برخی بازیکنان این تیم به ویروس کرونا گفت: این ویروس واقعا خطرناک است. من فکر می‌کنم دوستان سازمان لیگ در آلمان زندگی می‌کنند. کشور بسیار آلوده است. مدیرعامل بهشت زهرا گفت که روزی ۷۰ نفر فوت می‌کنند و در این شرایط صحبت کردن از بازی و ادعاهای پوچ، مشمئز کننده و متاثرکننده است.

او درباره راستی آزمایی سازمان لیگ در خصوص تست های کرونای استقلال گفت: این مساله تاسف آور است. ما امروز هم قرار است دوباره تست بگیریم. ما باید کرونا را جدی بگیریم. این ویروس گزینشی عمل نمی‌کند. مثلا مادر من کاملا در قرنطینه بود و نمی‌دانم چطور به این ویروس مبتلا شده است. شما از این فوتبالی که پر از آلودگی است و پنهان کاری زیادی دارد چه انتظاری دارید؟ ما به اهواز رفتیم تا مقابل فولاد بازی کنیم در حالی که بعضی از این بازیکنان تیم مقابل مشکوک به کرونا بودند و یکی از همین بازیکنان با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که قبل از بازی با استقلال کرونا داشته است.

بیشتر بخوانید:

۳ بازیکن دیگر استقلال در خطر ابتلا به کرونا

مددی افزود: آقای سعادتمند، سه نامه به آقایان علی‌نژاد، بهاروند و خلیلیان ارسال کردند و گفتند با توجه به وضعیت قرمز خوزستان بازی با فولاد در یک شهر بی طرف برگزار شود اما چنین  چیزی رخ نداد و بازیکنان ما کرونا گرفتند. دوستان باید پاسخگوی این وضعیت باشند. الان ما نیز از خانواده‌های این بازیکنان تست می‌گیریم. من به خاطر مادرم این درگیر این بیماری هستم. پزشک مادرم می‌گوید بروید از خداوند متعال تزرع کنید چون هیچ دارویی جواب نداده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چه تضمینی وجود دارد که بازیکن ما از نوع خطرناک این ویروس نگرفته باشد؟ ۱۸ روز است که مادر من به این بیماری مبتلا شده و هنوز درمانی صورت نگرفته است. من از مردم می‌خواهم برای سلامتی مادرم و تمام کسانی که به این ویروس مبتلا شدند دعا کنند چون این شرایط به هیچ عنوان طبیعی نیست. الان برای ما فوتبال بازی کردن مهم نیست. نگرانی ما بازیکنان و خانواده‌شان است.

او در ادامه اضافه کرد: ما همیشه گفتیم که روح ورزش یعنی حفظ جان انسان ها ولی در حال حاضر جان انسان ها هیچ ارزشی ندارد. من هر روز آمار بازیکنان را می‌گیرم. مدیریت تیم در حال حاضر بسیار نگران هستند. الان شرایط عادی نیست و وضعیت تیم ما اضطراری است. شما می‌دانید بازی های لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در شهریور ماه برگزار می‌شود. آیا تضمینی وجود دارد که ما دوباره کرونا نگیریم؟ من نمی‌دانم در این شرایط خطرناک، بازی کردن چه مفهومی دارد.

مددی در خصوص صحبت های سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد مبنی بر این که بازیکنان استقلال قبل از بازی با فولاد به یکی از کثیف ترین فلافل فروشی های اهواز رفته بودند، گفت: از آقای آذری به عنوان یک مدیر ورزشی توقع بیشتری می‌رود و باید در حوزه مدیریتی و تخصصی خودش صحبت کند. این یک فرار رو به جلو است و برای آقای آذری ابراز تاسف می‌کنم. این اظهارات زیبنده آقای آذری نیست. او باید از جامعه فوتبال و هواداران استقلال عذرخواهی کند.

معاون ورزشی استقلال در پایان گفت: استقلال یک تیم پرطرفدار است و دل میلیون ها هوادار با این بازیکنان است. هواداران در این شرایط نگران هستند و تیم ما به کرونا مبتلا شده اند و من از هواداران می‌خواهم برای سلامتی بازیکنان و خانواده های آن ها دعا کنند. استقلال در حال حاضر شرایط طبیعی ندارد و ما در این زمینه محتاج دعای هواداران هستیم تا استقلال از این وضعیت خارج شویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس