کد خبر 1092220
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کنایه دکتر نوروزی به هراتیان: شایسته نبود تست‌های بازیکنان ما راستی‌آزمایی شود

پزشک باشگاه استقلال می‌گوید نامناسب بودن حال بالینی بازیکنان تیمش در اولین جلسه تمرینی پس از دیدار با فولاد باعث شده تا ۶۱ نفر از اعضای این باشگاه بلافاصله تست کرونا بدهند.

به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درخصوص تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: ما تست‌های خود را در یک سانس آزمایشگاهی ویروس کرونا دادیم و از بیمارستان مسیح دانشوری خواهش کردیم از بازیکنان ما تست بگیرد. جایی که استانداردها را دارا است و نیازی به تست حساسیت یا همان راستی‌آزمایی ندارد زیرا زیرنظر وزارت بهداشت است. دوستان باید اطلاعات خود را در این خصوص بالا ببرند.

بیشتر بخوانید:

باید برای سه سال آینده لیگ پروتکل داشته باشیم


وی ادامه داد: ما از پیش از آغاز تمرینات تاکنون ۵ تست دادیم که مرحله آخر آن ۷ تیر بود. زمانی که متخصصان می‌گویند علائم این بیماری هر ۱۴ روز خود را نشان می‌دهد ، ما باید با فاصله زمانی خاصی از اعضای باشگاه خود تست می‌گرفتیم. ما در اولین تمرین بعد از دیدار با فولاد دیدیم که چند تن از بازیکنان ما حالت بالینی مناسبی ندارند و پس از مشورت با  دکتر ستوده، به سرعت از بیمارستان و مرکز آزمایشگاهی مسیح دانشوری خواستیم که از ۶۱ نفر اعضای باشگاه ما تست بگیرد. تیم ما روز جمعه تست داد و جواب‌ها روز شنبه و با توجه به زیاد بودن تست‌ها، به تناوب برای ما ارسال شد.

دکتر نوروزی اضافه کرد: ما بهترین امکانات بهداشتی را برای باشگاه تدارک دیده‌ایم. البته این پروتکلی هم که دوستان نوشتند کامل نیست و ایراداتی دارد. ما به عنوان پزشک باشگاه باید اخلاق را رعایت کنیم و اگر ببینیم بازیکنی علائم بالینی دارد، باید تست بگیریم و مانع از حضور آن در زمین باشیم. ما از حضور نماینده ایفمارک و سازمان لیگ در انجام تست‌های خود استقبال می‌کنیم تا دیگر این شبهات پیش نیاید زیرا راستی‌آزمایی آزمایش‌هایی که از یک آزمایشگاه بزرگ یعنی مرکز آزمایشگاهی مسیح دانشوری گرفته می‌شود، روی خوشی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    3 2
    بازی فولاد یا مهمانی مهدی قائدی؟؟؟؟؟؟؟ استقلالی ها سرشون رو عین کبک بردند تو برف...با هر بهانه ای ضایع تر میشن
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      1 0
      چرند نگو مهمانی مال هفت ماه قبله
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 2
    افکار کپک زده لنگی جماعت به هیچ وجه قابل تغییر نیست،اسنپ کاپی عزیز که از حول حلیم سریع می افتی تو دیگ وبرای هر چیزی خودتو متخصص میدونی ودرباره سرورت مثل باد نظر میدی اگر مهمانی هم برگزار بشه که نشد در آن واحد که علائم ابتلا نشون داده نمی شه میگن دوره کمون داره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 1
    هراتیان در نابودی وفساد فوتبال ایران کم مقصر نیستند درآینده ای نزدیک محاکمه خواهند شد تا نسبت به خیانتی که به بیت المال وحوزه سلامت ورزش زده اند پاسخگو باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس