یکی از قدیمی‌ترین اسیران فلسطینی به شهادت رسید

منابع خبری از شهادت یکی از قدیمی ترین اسیران فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی بر اثر کوتاهی عمدی پزشکی اشغالگران در درمان وی خبر دادند.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم و العهد، هیئت امور اسیران و آزادگان فلسطینی روز دوشنبه از شهادت "سعدی الغرابلی" اسیر فلسطینی در زندان ایشل رژیم صهیونیستی به علت سیاست اهمال  و کوتاهی پزشکی که اداره زندانهای اشغالگران در خصوص اسیران بیمار در پیش گرفته است، خبر داد.

شهید الغرابلی که ۷۵ سال داشت، از اهالی محله الشجاعیه شهر غزه بود، وی یکی از قدیمی ترین اسیران فلسطینی به شمار می رفت که بیست و شش در زندانهای اشغالگران زندانی بود، اشغالگران او را به حبس ابد محکوم کرده بودند.

خانواده الغرابلی گفتند که از ملاقات با وی منع شده بودند و درخواستهای مکرری از داخل زندان ایشل از سوی اسیران ارائه شده بود مبنی بر ضرورت نجات جان این اسیر بیمار که به سرطان پروستات هم مبتلا شده بود.

الغرابلی در سال ۱۹۹۴ میلادی در یورش نظامیان صهیونیست اسیر شد و طی سالهای اسارت از انواع بیماریهای حاد از جمله فشار خون و دیابت، ضعف بینایی و شنوایی رنج می برد و اخیرا هم به سرطان پروستات مبتلا شده بود.

اداره زندانهای رژیم صهیونیستی با درمان شهید الغرابلی مخالفت می کرد و عمدا او را بدون درمان رها کرد تا درنهایت به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس