کد خبر 1092165
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال به موازات انتشار اخبار سیاه علیه کشورمان، همه تلاش خود را می‌کند که با سانسور اخبار وحشتناک شیوع و تعداد قربانیان کرونا در انگلیس، این جزیره را بهشتی رویایی جلوه دهد.

به گزارش مشرق، این تلویزیون که تجمع چند نفره منافقین وسایر ضدانقلابیون را در نقطه‌ای از آمریکا یا انگلیس و یا تجمع  صنفی را در گوشه‌ای از ایران برجسته می‌کند و بازتاب می‌دهد، کوچکترین خبری درباره مثلا قربانیان تجاوزات یا کرونا در انگلیس منتشر نمی‌کند.

خبرگزاری آناتولی در گزارشی قدیمی، تایید کرده بود  که در هر ساعت در انگلیس، ۱۱ نفر هدف تجاوز قرار می‌گیرند. یک مرکز انگلیسی نیز سال گذشته گزارش داد که ۵۲ درصد از زنان انگلیسی تجربه آزار و اذیت را دارند.

 از سوی دیگر؛ امروز انگلیس کشور پنجم جهان از حیث داشتن بیشترین مبتلایان به ویروس کروناست.  با این حال تلویزیون تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال که  خبر نگرانی  یک گرمابه‌دار در ایران را بابت حمام نرفتن مردم به‌دلیل گرانی منتشر می‌کند، اخبار سیاه انگلیس را سانسور می‌کند تا همچنان به سابقه ۲۰۰ سال جنایت انگلیس؛ این ارباب وهابی‌ها، سرپوش بگذارد! 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    7 0
    مردم دنیا حزب بادن. با خیابانهای لندن انگلیس و بازارچه هاش خیلی خوب آشنایی دارم. هم کثیفه، هم کهنه و هم واقعا بیش از حد تو بوق و کرنا شده! با این وجود هر سال ملت به ویژه اعراب میلیونهاپوند خرج میکنن برن لندن! و انگلیسیها رو ثروتمندتر کنند. همون خیابان هَرودز، چیز خاصی نداره! نمی دونن چرا مردم دهن بینن!!! با ساز و دهل رسانه ای یک کشور رو بهشت میپندارن و با همون تیپ ساز و دهل، کشور دیگه رو جهنم!!!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      6 0
      کلا این انگل لستانی ها خیلی توی تبلیغات و معروف کردن محصولات خودشان قوی هستند اینگونه هست که هنوز50 کشور مستعمره دارند. از ورزش فوتبال بگیر تا زبان انگل لیسی و حتی سریال هاشون و حتی ادبیات مثل کتاب هری پاتر و رسانه ها مانند بی بی سی و رویترز و و... متاسفانه علی رغم آنکه انگل لیس انواع ظلم ها رو در حق این سرزمین انجام داد ولی هنوز در ایران خیلی ها طرفدار این کشورند از نامزدهایی که در انتخابات سالهای گذشته با حمایت بی بی سی و حکومت انگل لیس رای آوردند تا اخیرا قهرمانی لیورپول که بعضی ها بخاطر اشک شوق ریختند!!!!!!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      2 0
      04:45 دقيقأ حق با شماست دوستان عزیز!
    • سعید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      6 0
      متاسفانه بریتانیا تو ایران خیلی نفوذ داره و هنوز ایران رو مستعمره خودش می داند. باید بسط بریتانیای کثیف از کشور چیده بشه مثلا با رو کردن دست اصلاح طلبان و یا پاک سازی فوتبال که ورزش سنتی بریتانیا است ، بخصوص که مشهورترین مجری فوتبال ایران طرفدار دو آتشه لیورپول و تیم ملی انگل لیس است
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    3 0
    به نقل از منووتو و برنامه ی رودست طرف مدیر کارخونه بوده رفته اونور شده آشپز بعد می گه من پیشرفت کردم! آخه از این اُسکُل ها و هم قطاران اصلاحاتیشون چه انتظاری داری؟ الحق که همشون شاگرد زیباکلام ها هستن!
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      1 0
      07:55 من خودم مهندس فوق لیسانس از دانشگاه خوب تو تهران میشناسم که رفته اونجا پیتزا فروشی زده کلی هم پز میده!!! فکر میکنه ما نمیدونیم در لِوِل اجتماعی اونجا کجا قرار داره!! دخترشم از یه سیاهپوسته حامله شده مونده نوهٔ سیاهپوست شو (که از نظر رنگ به نظر من فرقی نمیکنه) چطوری به خونوادهٔ سنتیش معرفی کنه!!!
  • سعید IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    3 0
    مصاجبه ماهاتیر محمد در مورد انگلستان بسیار جالب است : ماهاتیر محمد در اولین جلسۀ گفتگو در برنامۀ «شاهد علی العصر» شبکۀ الجزیره گفت که وی در ابتدا و در مراحل اول آموزش، شیفتۀ انگلیس بوده و هنگامی که او و مردم دیگر مالزی با انگلیسی‌ها رو به رو شدند، فهمیدند که حکومت انگلیس با نظام پادشاهی مستبدی که با وجود شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم همۀ ثروت کشور را در چنبرۀ خود قرار داده بود، متفاوت است. ماهاتیر محمد در آن روزگار مانند بسیاری از دوستانش متأثر از نظم انگلیسی‌ها شده بود، به ویژه آنکه وی در مدارس انگلیسی‌ها درس می‌خواند و تاریخ و فرهنگ انگلیس را از زاویۀ دید آنها فراگرفته بود و برایش اینگونه به تصویر کشیده بودند که انگلیس شکست ناپذیراست. اما تصویر ذهنی ماهاتیر وقتی فرو ریخت که ژاپنی ها انگلیسی‌ها را شکست داده و آنها را مجبور کردند که از خاک مالزی بیرون بروند. این هنگام بود که وی فهمید یک ملت و ارتش آسیایی هم می‌تواند انگلیس را شکست دهد. همچنین فهمید که ژاپنی‌ها از انگلیسی‌ها منظم‌تر و با برنامه‌تر هستند. البته این تنها دلیل تغییر نگاه ماهاتیر به انگلیس در دهۀ چهل میلادی نبود و مالایی‌ها داشتند احساس می‌کردند که انگلیسی‌ها آنها را تحقیر کرده و تنبل و غیر قابل اعتماد به شمار می‌آورند. در همین حال، انگلیسی‌ها مردم چین و هند را برای مهاجرت و زندگی در مالزی تشویق کرده و سعی می‌کردند امکانات آموزشی و کاری بهتری برای این مهاجران نسبت به مالایی‌هایی که صاحب کشور بودند، فراهم کنند. ماهاتیر محمد در ادامه گفت: وقتی مالایی‌ها حمایت انگلیس از «اتحادیۀ مالایی‌ها» که برای از بین بردن وحدت مالایی‌ها و برای سلطۀ اقلیت‌های چینی و هندی تلاش می‌کرد را دیدند، نقشۀ انگلیسی‌ها بر ضد خودشان را به صورت کامل درک کردند و فهمیدند انگلیسی‌ها می‌خواهند مالزی را سرزمینی بین‌الملل و زیر سلطۀ انگلستان قرار دهند، همانند کاری که با فلسطین کرده و یهودیان را تشویق کردند که تا گوشه و کنار جهان به فلسطین مهاجرت کرده و از آنها پشتیبانی کردند تا از همۀ امکانات زندگی در سرزمین فلسطینیان برخوردار شوند. باتشکر از سایت مشرق
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    راستي يكي از اين بدبخت ها هم ...هست همان كه تو روزنامه آفتاب يزد كار مي كرد. اينجا فكر كنم دبير يا مدير مسوول روزنامه بود. آلان در آمريكا به عنوان يه گارسون در پيتزايي كار مي كنه. با اون عينك بابا قوري اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس