کد خبر 1092061
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه این هیئت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در حاشیه نشست عصر امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که  آیا راستی‌آزمایی تست کرونا از بازیکنان استقلال، زیر سوال بردن این باشگاه نیست؟ اظهار داشت: وقتی که کسی مبتلا به کرونا می‌شود، مگر چند روز در بدن می‌ماند؟ زمانی که تست کرونا می‌گیرند و مثبت می‌شود، یعنی فرد مبتلا است. ما نمی‌دانیم سیاست فدراسیون فوتبال در قبال اتفاقات اخیر چیست.

بیشتر بخوانید:

درخواست کادرفنی استقلال از سازمان لیگ

گلایه فولاد از سازمان لیگ؛ چرا با قاطعیت قانون رعایت نشد؟

وی درباره جلسه امروز گفت: جلسه امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات باشگاه و گفت‌وگو درخصوص اتفاقات اخیر درباره بیماری اعضای تیم بود. همه می‌دانند که اعضای تیم کرونا گرفته‌اند. من مقابل درِ باشگاه نیز در مصاحبه‌ای گفتم که خودم بیماری را گرفته بودم. این بیماری شوخی‌بردار نیست و کسی به حرف‌هایم توجهی نکرد. همانجا گفتم که مخالف برگزاری رقابت‌های فوتبال در این زمان هستم اما از تصمیم فدراسیون اطاعت می‌کنیم. حالا هم چند بازیکن کرونا گرفته‌اند و از ۲۵ درصد هم بیشتر است. امروز هم می‌بینید که تیم‌های دیگر نیز دچار مشکل شده‌اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره دو سرمربی سابق استقلال نیز صحبتی صورت گرفت یا خیر؟ عنوان کرد: امروز هیچ صحبتی درباره پرونده استراماچونی و شفر نشد.

خلیل‌زاده در واکنش به حضور اعضای تیم پارس جنوبی در زمین و اینکه ادعای نتیجه ۳ بر صفر دارند، گفت: من نمی‌دانم این چه ادعایی است. مگر می‌شود یک نفر کرونا نداشته باشد و بگوید که دارد. در خصوص بازی بعد و نتیجه نیز این سیاستی است که فدراسیون باید در نظر بگیرد.

وی درباره همکاری با کارگزار جدید خاطرنشان کرد: مشکل کارگزار قبلی حل شده و کارگزار جدید نیز کارش را ادامه می‌دهد و با قدرت نیز انجام می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه درخصوص شرایط به وجود آمده جلسه‌ای با سازمان لیگ خواهند داشت یا خیر؟ گفت: بالطبع مدیرعامل تیم جلسه‌ای در این باره خواهد داشت.

ویدئوی زیر را در این باره ببینید:

دانلود

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس