کد خبر 1091939
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
مورینیو

ژوزه مورینیو به کری‌خوانی باشگاه آرسنال با تاتنهام بعد از شکست این تیم مقابل شفیلد واکنش نشان داد و گفت آرسنالی‌ها بهانه زیادی برای شادی ندارند.

به گزارش مشرق، بعد از شکست 3-1 تاتنهام مقابل شفیلدیونایتد در بازی قبلی این تیم، باشگاه آرسنال در شبکه‌های مجازی برای رقیب همشهری‌اش کری‌خوانی کرد و با اشاره به پیروزی خود مقابل شفیلد مدعی شد که شکست دادن این تیم در خانه‌اش کار هر تیمی نیست.

بیشتر بخوانید:

آقای خاص از بردن اسم رونالدو خوشش نمی‌آید

ژوزه مورینیو در آستانه بازی امروز تیمش مقابل اورتون با اینکه سعی کرد به سوالات خبرنگاران در این باره واکنش چندانی نشان ندهد ولی در نهایت نتوانست جلوی خودش را بگیرد و با طعنه‌ای به آرسنال گفت توپچی‌ها بهانه زیادی برای شادی کردن ندارند.

بعد از شکست 3-1 تاتنهام مقابل شفیلد، باشگاه آرسنال با یادآوری پیروزی 2-1 خود مقابل این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش که ماه گذشته در یک‌چهارم نهایی جام حذفی بدست آمده بود نوشت پیروزی مقابل شفیلد در خانه‌اش کار ساده‌ای نیست.

مورینیو در آستانه بازی امروز تاتنهام در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره گفت:" اگر آرسنالی‌ها الان در صدر جدول بودند یا برای کسب سهمیه می‌جنگیدند و شانس زیادی برای دریافت سهمیه داشتند از مشکلات دیگران خیلی خوشحال نمی‌شدند. تیمی از مشکلات دیگران خوشحال می‌شود که خودش مشکل دارد".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" در نهایت این واکنش آنها بیشتر از وضعیت خودشان خبر می‌دهد. آنها بهانه زیادی برای شادی کردن ندارند و درنتیجه برای خوشحالی کردن از هر فرصتی استفاده می‌کنند. البته دوست ندارم کل یک باشگاه را با یک پست یا توییت قضاوت کنم. شاید من اشتباه کنم و شاید حق با من باشد ولی کسی که آن پست را منتشر کرده احتمالا نظر شخصی‌اش بوده. بعید می‌دانم انتشار آن پست کار میکل آرتتا، ژاکا یا دیگر کاپیتان‌های آرسنال باشد".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس