کد خبر 1091795
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
امیدوارم با عملکرد خوبم به پرسپولیس برگردم

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: قطعا یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم. برای من حتی توپ جمع‌کنی برای پرسپولیس افتخار بود چه برسد به اینکه سه سال کنار این تیم تمرین کنم و روی نیمکتش بنشینم و فینال آسیا را ببینم.

به گزارش مشرق، تیم شاهین برخلاف آنچه فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند حریف ساده‌ای نبود و در ورزشگاه آزادی صدرنشین لیگ برتر را با مشکل مواجه کرد و قرمزها به‌سختی سه امتیاز گرفتند. یکی از اتفاقات مهم بازی رویارویی ابوالفضل درویشوند که سابقه سه سال حضور در تیم پرسپولیس را به‌عنوان دروازه‌بان سوم دارد با تیم سابقش بود. او در بازی هفته بیست‌وسوم چندبار توانست با عکس‌العمل‌هایش ناجی دروازه تیمش شود و چه‌بسا اگر اشتباه مدافع شاهین نبود می‌توانست یک کلین‌شیت مهم را در کارنامه‌اش ثبت کند. گفت‌وگو با درویشوند را در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل تیم سابقت چطور بود؟

حس فوق‌العاده‌ای در این بازی داشتم و مقابل تیمی به میدان رفته بودم که سه سال روی نیمکت آن نشسته بودم و به نظرم بهترین تیم آسیاست. خدا را صدهزار مرتبه شکر که توانستم یک بازی معقول را از خودم به نمایش بگذارم و البته این را هم بگویم که چون بازیکنان تیم حریف همه دوستانم بودند و در کنارشان تمرین می‌کردم باعث شد تا اصلا در این بازی استرس نداشته باشم. امیدوارم کادرفنی و مردم بوشهر هم از عملکردم راضی باشند.

در این بازی از کدام بازیکن می‌ترسیدی و استرس این را داشتی که دروازه‌ات را باز کند؟

قبل از این بازی با مهدی عبدی که از دوستان خوب من است خیلی کری خوانده بودم و ترس این را داشتم که او به من گل بزند و برنده این کری‌خوانی باشد، اما با اخراج آقا کمال از بازی او هم تعویض شد تا من با خیالی راحت بازی را ادامه بدهم. اما واقعا استرسی برای این بازی نداشتم.

البته استادیوم خالی از تماشاگر هم خیلی به تو کمک کرد که بی‌استرس بازی کنی.

اتفاقا اگر تماشاگران پرسپولیس بودند عملکرد بهتری از خودم به‌نمایش می‌گذاشتم. برای این بازی ‌انگیزه‌های زیادی داشتم. حضورم در لیست مازاد کالدرون هنوز برایم غیرقابل هضم است. در این بازی می‌خواستم جواب خیلی‌ها را بدهم. به من انگ زده بودند که با اعضای هیات‌مدیره رابطه نزدیک داشتم که توانسته بودم در پرسپولیس حضور داشته باشم، ای کاش آنها قبل از گفتن این حرف‌ها می‌آمدند و تمرینات من را از نزدیک می‌دیدند. یعنی شما برانکو را هم قبول نداشتید؟ وقتی او من را روی نیمکت می‌نشاند یعنی توانایی‌های من را دیده است. او می‌خواست با نشاندن من روی نیمکت استرس را از من بگیرد و من را با شرایط مسابقه آشنا کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی عملکرد ۳۳ دروازه بان لیگ برتر +عکس

یعنی فکر می‌کنی اگر برانکو بود با رفتن بیرانوند تو را دروازه‌بان دوم می‌کرد و رفته‌رفته به تو بازی می‌رسید؟

شک نکنید که اگر برانکو بود این اتفاقات می‌افتاد و حالا که قرار است بیرانوند در اروپا بازی کند به من هم فرصت ثابت کردن خودم را می‌داد. پانادیچ هم به من خیلی اعتقاد داشت و البته باید بگویم که نقش مهمی هم در دروازه‌بانی من داشت. او چیزهای زیادی به من یاد داد و البته آقای بحرینی هم در حق من لطف زیادی داشت و به یک جوان اعتماد کرد و من را در لیگ برتر به‌عنوان بازیکن فیکس به زمین فرستاد آن هم در زمانی که تیم‌های لیگ برتری کمتر به بازیکنان جوان خود اعتماد می‌کنند.

قبل از این بازی با رادو صحبتی داشتی؟

تقریبا هر روز با رادوشوویچ در ارتباط هستم و سعی می‌کنم در مسائل مختلف از او نظر بگیرم و او هم کمک زیادی به من کرده تا به اینجا برسم. او بازیکن حرفه‌ای است که در اروپا و تیم هایدوک بازی کرده و قطعا می‌تواند کمک زیادی به بازیکنان جوانی مثل من کند. البته این را هم بگویم که روی دست بیرانوند در آسیا گلر نیامده است و واقعا رقابت با این دو دروازه‌بان بزرگ برای من بهترین اتفاق ممکن بود. رادو قبل بازی مدام به من گوشزد می‌کرد که تمرکز کنم!

فکر می‌کنی با تکرار نمایش‌های خوب در بازی‌های پیش رو بتوانی باز هم به پرسپولیس برگردی؟

قطعا یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم. برای من حتی توپ جمع‌کنی برای پرسپولیس افتخار بود چه برسد به اینکه سه سال کنار این تیم تمرین کنم و روی نیمکتش بنشینم و فینال آسیا را ببینم. امیدوارم آن‌قدر خوب باشم که باز هم مورد توجه کادرفنی قرار بگیرم و بتوانم دوباره به تیم محبوبم برگردم.

قطعا این روزها بزرگ‌ترین دغدغه شما حفظ شاهین در لیگ برتر است. می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید؟

فوتبال است و هزار اتفاق جذاب که ممکن است در آن رخ بدهد. چه کسی باور می‌کرد که پیکان در اصفهان چهار گل به ذوب بزند؟ ما هم هفت بازی دیگر پیش رو داریم و حالا با حضور آقای کریمیان در راس کادرفنی امیدواریم که از بازی‌های پیش رو بهترین امتیازها را کسب کنیم و لیگ برتری بمانیم.

موضوعی که باز هم فوتبال را تحت‌تاثیر قرار داده تست‌های مثبتی است که از بازیکنان منتشر می‌شود. تو شرایط را برای ادامه لیگ مناسب می‌بینی؟

خب بحث کرونا که موضوع جدیدی نیست. وقتی همه جا باز است از رستوران گرفته تا پاساژ، مشخص است که این ویروس شیوع پیدا کند. فوتبالیست هم با مردم عادی چه فرقی می‌کند؟ وقتی همه چیز در جامعه حالت عادی دارد، فوتبال هم یکی از آنها. ضمن اینکه اگر لیگ تعطیل شود و با شرایط امروز جدول بخواهند تصمیم بگیرند ممکن است به ضرر شاهین تمام شود و حق ما پایمال شود. من می‌گویم اگر شرایط بد است کل کشور را تعطیل کنید و فوتبال هم همین‌طور، اما اگر قرار است همه جا باز باشد فوتبال هم باید ادامه داشته باشد چون شغل ما هم فوتبال است و از این راه خرج زندگی‌مان را درمی‌آوریم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    12 2
    بله منم از زاویه بسته با پاس گل مدافع خودی گل بخورم حتما برایم کارت دعوت می فرستند
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    درود بر شما و مکتب شاهین
  • kk IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    با اون تونلی که باز کردن چه روحیه بالایی داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس