کد خبر 1091589
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
سفیر ایران در پرتغال، تیم بعدی طارمی را لو داد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال با انتشار پستی به تمجید از «مهدی طارمی» پرداخت و از نزدیک شدن او به باشگاه بنفیکا خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ «مهدی طارمی» در این فصل از رقابت‌های لیگ پرتغال درخشش فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. او با ۱۳ گل و گرفتن هشت پنالتی و دادن یک پاس گل بهترین مهره تیمش تا به اینجای فصل بوده و با صدر جدول گلزنان تنها چهار گل فاصله دارد.

طارمی مدت‌هاست توسط سه تیم بزرگ پرتغال رصد می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد باید او را فصل بعد در لباس تیم قرمزپوش شهر لیسبون یعنی بنفیکا ببینیم. به تازگی «مرتضی دامن پاک جامی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال با انتشار پستی اینستاگرامی به تمجید از «مهدی طارمی» پرداخت و اشاره‌ای به جلد روزنامه رکورد داشت که در آن طارمی را به بنفیکا لینک کرده بود.

جامی در این باره اظهار داشت: امیدواریم طارمی بتواند در فصل آینده نیز در مقابل هواداران متعصب باشگاه سرخ‌پوشان پرتغالی خوش بدرخشد و به موفقیت‌هایش ادامه دهد. در این صورت عنوان آقای گلی مسابقات باشگاه‌های پرتغال در فصل آینده در انتظار این لژیونر خوش اخلاق ایرانی خواهد بود.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که خود طارمی هم پست منتشر شده آقای سفیر را بازنشر داد و گفت: آقای جامی از لطفی که به من داشتید سپاسگزارم. امیدوارم در فصل آینده هم بتوانم هوادارانم را سربلند کنم.

البته که باشگاه ریوآوه هنوز به این انتقال واکنشی نداشته و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است. باشگاه ریوآوه می‌خواهد طارمی را به بالاترین قیمت ممکن بفروشد تا پول خوبی از ترانسفر این بازیکن ایرانی به دست بیاورد.

ریوآوه در حال حاضر تیم پنجم جدول لیگ پرتغال است و برای رسیدن به رده چهارم و کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کند. بنفیکا نیز با یک بازی بیشتر نسبت به پورتو در رده دوم قرار دارد و شانسش برای رسیدن به عنوان قهرمانی کم است. با این حال آنها فصل بعد در بدترین شرایط باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    6 4
    وزایرخارجه برجام سفیرش دلال فوتبال است
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      تمام سفرای ایران توسط سپاه قدس انتخاب میشن.
  • الف US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    اقاي سفير كار مهمتر از اين نداريد
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    تو رو قرآن سفیر ما رو نیگا !!!! دغدغش شده انتقال فوتبالیست !!!!! رئیسشم حتما مثه خودش جورای دیگه مشغوله و رئیس رئیسشم همینطور علی برکت الله
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    این سفیر داره خبرهای فوتبال رو دنبال می کنه!! خدا قوت!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس