کد خبر 1091455
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
رستمی: کرونا سبب خیر شد، به تمرینات انفرادی برگشتم

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: کرونا برای من سبب خیر شد و هم اکنون به صورت انفرادی و مانند گذشته تمرین خواهم کرد.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی روز یکشنبه در گفت وگویی اعلام کرد: با «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان دیدار داشتم و او توجه ویژه به ورزشکاران المپیکی دارد. تلاش دارم که به بهترین شکل تمرین کنم تا در آینده برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو شانس داشته باشم. تمرینات را مانند گذشته به صورت انفرادی انجام می‌دهم. کرونا سبب خیر برای بنده شد. خیلی از ورزشکاران نیاز به مربی دارند تا در زمان کرونا به آنها روش‌های تمرینی را یادآور کند اما من از تجربیات گذشته استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

تندیس‌هایی که شبیه ورزشکاران نیستند +عکس

او با بیان اینکه روز به روز در حال پیشرفت در تمرینات است اظهار داشت: علاقه بیشتری به وزن ۹۶ کیلوگرم پیدا کردم و در این وزن جا افتادم. شک نکنید کیانوش کارش را مانند قبل پرانرژی انجام خواهد داد. افت گذشته به دلیل تغییر وزن بود. مجبور شدم به این وزن بیایم و ۱۱ کیلوگرم تغییر وزن دادم. اگر وزنم المپیکی می‌ماند تا سالیان سال قهرمان بودم. روزی می‌رسد که در این دسته حقم را پس خواهم گرفت.

رستمی همچنین با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا گفت: این ویروس را جدی نگیرید، بلکه رعایت کنید و کمتر در مراسم حضور پیدا کنید.  مردم باید بیش از همه رعایت کنند. اگر این رویه ادامه داشته باشدبه زودی شاهد خواهیم بود که هر خانواده یک کرونایی خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلم ورزش IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    شرف که نباشه ،این میشه هزاران نفر مُردند، میلیونها نفر کار زندگیشان لطمه خورد، این همه خسارت و درد و رنج و .... میگه برای من خوب شد ، تمرینات را بهتر انجام میدهم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 1
    یک احمق که به حماقتش ادامه میده = کیانوش رستمی برو ببینم بازم گند بالا بیاری
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 1
    چقدر بیشعوره ! اینهمه آدم مرده اند ، اینهمه خانواده داغدار شده اند ، آنوقت این گودزیلا می گوید به به من چه خوشم ! چه خوش به حالم شد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس