پرچم عراق

تعرض انجام شده علیه مرجعیتی است که خون اهل تسنن عراق را قبل از اهل تشیع حفظ کرده است پس آیا این جزای چنین مواضع افتخار آمیز و نابودی فتنه مذهبی و حفظ خون عراقی هاست؟!

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحولات عراق نوشت: عدنان الاسدی رئیس فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق در واکنش به کاریکاتور توهین آمیز روزنامه الشرق الاوسط بیانیه ای صادر کرد.

-در این بیانیه آمده است: این اقدام عبوری از ارزش ها و رفتارها است که مسلمانان و مردم عرب در تمامی نقاط زمین در تعامل خود با مراجع دینی به آنگونه احترام و تقدیری که مستحق آن می باشند، دارند.

تعرض انجام شده علیه مرجعیتی است که خون اهل تسنن عراق را قبل از اهل تشیع حفظ کرده است پس آیا این جزای چنین مواضع افتخار آمیز و نابودی فتنه مذهبی و حفظ خون عراقی هاست؟!

توهین به مرجعیت عراق آیت الله سیستانی، توهینی به تمام مردم عراق با تمام جریان هایش و نیز توهینی به تمام مسلمانان به طور کل می باشد و این اقدام تعدی به شرف و عزت مردم عراق و امت اسلامی و شیعی محسوب می شود چرا که مرجعیت دارای جایگاهی بزرگ در ضمیر و وجدان این امت می باشد به همین خاطر از دولت عراق و سازمان ارتباطات و وزارت خارجه می خواهیم که نقش و مسئولیت خود را در قبال این موضوع برعهده گرفته و هرکس که به عراق و ملت آن و نمادهای دینی و سیاسی اش توهین می کند را مورد محاسبه قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 0
    وهابیت و آل سعود از سیدعلی سیستانی ناراحت و عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید که او با فتوای جهادش توطئه سلطه داعش بر عراق را ناکام گذاشت با لبیک گفتن عراقی ها به دعوتش .
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    نور حق با فوت کردن های شیاطین خاموش نمی شود ! فرقی بین شارلی ابدو و شرق الاوسط نیست که یکی به رسول الله (ص) و دیگری به نواده رسول الله (ص) توهین می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس