کد خبر 1091017
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
دین محمدی: شرایط فولاد بهتر از نساجی است/ استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

دین محمدی مربی تیم نساجی مازندران گفت: بازی سختی برابر فولاد داریم چرا که این تیم اهوازی وضعیت خوبی دارد.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم فولاد اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم چرا که فولاد یکی از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود و در ۲ بازی خود را پیروز شده است. البته با توجه به اینکه ما میزبان این دیدار هستیم به طور حتم بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه وطنی قائمشهر  دشوار خواهد بود.  

بیشتر بخوانید:

برنامه‌مسابقات هفته بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم لیگ

دین محمدی درباره اظهارات نکونام مبنی بر ابتلای ۶ بازیکن تیم فولاد به ویروس کرونا بیان کرد: من هم این موضوع را شنیده ام، اما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و تمرکز خود را بر روی تیم خود معطوف می‌کنیم. به هر حال فدراسیون فوتبال باید درباره این موضوع تصمیم بگیرد.  

مربی نساجی مازندران درباره پیروزی این تیم برابر تیم تراکتور اظهار کرد: با پیروزی در این بازی از منطقه خطر دور شدیم و شرایط ما در جدول رده بندی بهتر شده است.  

تلاش خود را برای کسب رتبه تک رقمی می کنیم 

او درباره هدف تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم که رتبه نساجی را در لیگ نوزدهم تک رقمی کنیم و برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کردیم.  

دین محمدی درباره اینکه تعداد مصدومان زیاد نساجی مازندران برای این تیم شمالی دردسرساز می‌شود یا خیر، بیان کرد: ما چند مصدوم داریم، اما بازیکنان جوان تیم این شانس را دارند که از این فرصت استفاده کرده و توانایی‌های خود را در بازی با تیم فولاد ثابت کنند.

بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه وضعیت این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به اینکه من مربی تیم نساجی هستم درست نیست درباره تیم استقلال نظر بدهم، اما امیدوارم شرایط این تیم به مرور زمان بهتر شود.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم گفت: پرسپولیس، سپاهان، شهر خودرو و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هستند. البته استقلال هم هنوز شانس دارد تا خود را به صدر جدول برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس