کد خبر 1090889
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
ناصرفریادشیران

فریادشیران با اعتراض به اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت تهران بیان کرد: شما باشگاه ۵۵ ساله نفت تهران را نابود کردید.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران پیشکسوت باشگاه نفت تهران در گفت و گو رادیویی با برنامه چهار چهار دو درباره قانون عدم کمک به باشگاه های حرفه ای اظهار داشت: ۵،۶ سال از تصویب این قانون گذشته است و امکان طرح مجدد آن در مجلس وجود دارد و امیدواریم که با تلاش نمایندگان مجلس این قانون برداشته شود.

وی با اشاره به وجود دو دیدگاه ورزشی متفاوت در دولت تاکید کرد: وزیر نفت، دستور داده است که هیچ بودجه ای به باشگاه های تحت پوشش وزارت نفت تعلق نگیرد این در حالی‌ است که وزارت‌خانه صمت ۶ تیم لیگ برتری را بدون هیچ مشکلی مدیریت می‌کند.

فریادشیران با اعتراض به اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت تهران بیان کرد: شما باشگاه ۵۵ ساله نفت تهران را نابود کردید.

پیشکسوت باشگاه نفت تهران به بدهکاری ۴۰ میلیاردی تیم نفت تهران اشاره کرد و گفت: قاضی دیوان محاسبات رای مبتنی بر بدهکاری ۴۰ میلیارد تومانی شرکت ملی نفت، به ۳۵۰ نفر را صادر کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمام ثروت ایران زیر پای مردم شهر های جنوبی‌ است و وزیر نفت نیز باید تدبیر بیشتری را در حوزه ورزش و به ویژه فوتبال در نظر گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    0 0
    ان عادل دو به هم انداز کجاست او که برای پاس انقدر اسمان ریسمان کرد که چرا دکتر پاس را انتقال داد و ان را نابود کرد ؟ حیف که جواب درستی هم به او داده نشد در حالی که بودند کسانی که جوابهای محکمی به مغالطه های او میدادند
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    5 0
    فوتبال کاملا باید خصوصی شود اونوقت هم شکوفا میشه هم جذاب تر واقعاً چرا باید از پول بیت المال خرج این تیمهای درپیت داده شود مخصوصاً در شرایط فعلی کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس