کد خبر 1090880
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
ویسی: پیکان 100 درصد در لیگ برتر می‌ماند/برای برد به اصفهان آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما شایسته و لایق لیگ برتر است، به بچه‌ها ایمان دارم و پشت آن‌ها ایستاده‌ام، ۱۰۰ درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و پیکان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی هفته قبل را باختیم و شرایط مساعدی نداریم؛ در هفته از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و هم‌قسم شدیم که در این ۸ هفته باخت نیاوریم البته نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد اما تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان افزود: بچه‌ها خودشان را برگردانند و از نظر روحی و روانی آماده هستیم، از نظر تاکتیکی شناخت کاملی از ذوب‌آهن داریم و فیلم بازی آن‌ها را دیده‌ایم؛ امیدوارم با یک بازی خوب با دست پر از اصفهان به تهران برگردیم؛ برای بردن و امتیاز گرفتن بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای گل نخوردن و امتیاز گرفتن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازی سختی برای هر ۲ تیم است، شرایط سخت شده است و باید امتیازات لازم را بگیریم زیرا زمان زیادی نداریم؛ حتما بازیکنان مانند بازی با پرسپولیس با تمام وجود بازی می‌کنند و می‌خواهیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم، امیدوارم با یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: حجت حق‌وردی، جلال علی‌محمدی و میلاد شیخ‌سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، البته علی‌محمدی همراه ما هست اما احتمال بازی کردنش کم است.

ویسی در مورد برگزاری لیگ در شرایط کرونایی تصریح کرد: از روز اول مخالف برگزاری لیگ بودم اما فکر می‌کردند چون ته جدول هستیم این را می‌گویم، باز هم می‌گویم مخالف هستم اما ادامه می‌دهیم، اوضاع مناسبی نیست و امیدوارم مسؤولان فکری بیندیشند.

سرمربی پیکان در مورد شرایط این تیم در پایین جدول گفت: با کمی بی‌مهری به تیم ما نگاه می‌شود، تیم شایسته و لایق لیگ برتر است و امیدوار هستیم با تلاش بازیکنان تیم را نگه داریم؛ بازیکنان، مدیریت و امکانات خوبی داریم و حیف است تیمی مانند پیکان سقوط کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها از نظر روحی و روانی بازیکنان را خراب می‌کنند، به بچه‌ها ایمان دارم و پشت آن‌ها ایستاده‌ام، ۱۰۰ درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند؛ جایگاه ما این نیست، به یک برد نیاز داریم تا از نظر روحی و روانی بهتر شویم؛ دیر شده اما امیدوارم فردا بازی را ببریم و خود را از ته جدول جدا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس