مطرح شدن اسم من برای استقلال شیطنت است/ مجیدی آرامشش را حفظ کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همانطور که برانکو ایوانکوویچ تجربیاتش را در اختیار من گذاشته بود، من هم با فرهاد مجیدی صحبت کردم و تجربیاتم را درباره استقلال به او گفتم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی با اشاره به آمارهای تیم فوتبال سپاهان گفت: این آمار هرسال بوده است. ما یکسری دشمن قسم خورده داریم. نمی دانم چرا این رفتارها را می کنند. تیم ما در لیگ با ۵.۸۳ ایجاد موقعیت اول است و از نظر گلزنی هم دوم هستیم. ما در ایجاد موقعیت اول هستیم ولی در استفاده از موقعیت، ششم هستیم. ایراد همینجا است.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: یکسری حرف ها یا بغض و حسادت است. نمی دانم چطور بعضی ها کارشناس شده اند. بعد از کرونا باید محبت ها را بیشتر کنیم.

وی در خصوص مطرح شدن نامش برای سرمربیگری در تیم ملی تصریح کرد: قضیه تیم ملی تقریبا تمام شده بود. هیات مدیره باشگاه سپاهان جلسه گذاشت و آقایان علی نژاد و بهاروند هم صحبت کردند. ۱۳ سال تلاش کردم تا چیزی را ثابت کنم و ثابت هم کردم ولی قسمت نبود به تیم ملی برگردم. اتفاقاتی به ناحق در سال ۲۰۰۶ افتاد و ما را دادگاهی کردند. آن موقع کمک کردیم ولی دوستان برنامه ریزی کردند و ما را دادگاهی کردند.

قلعه نویی افزود: ۱۳ سال زحمت کشیدم تا دوباره این فرصت را پیدا کنم و محبت خدا هم شامل حالم شد. تعهدی به تیم سپاهان داشتم. سپاهان باشگاه بسیار بزرگی است. همه مربیان بزرگ آرزو دارند مربی سپاهان شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای برای سپاهان تصریح کرد: در یکسال و نیم توانستیم سه کار مهم برای سپاهان انجام بدهیم. اول اینکه راه طلایی که گم کرده بودند را دوباره پیدا کردند. آرامش تیمی هم بر سپاهان حاکم است. این خیلی مهم است. اسم تیمی را نمی آورم. شاید آنها شرایط خوبی داشته باشند ولی آرامش ندارند. از همه مهمتر کار خیلی خوبی که کردیم ساختن تیمی بود که حداقل سه چهار سال تاریخ مصرف دارد. بنده ۱۳ سال زحمت کشیدم ولی به خاطر سپاهان و تعهدی که داشتم، تصمیم برای حضور در تیم ملی را بر عهده کارخانه و باشگاه گذاشتم.

قلعه نویی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد، درباره مطرح شدن نامش به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال، اظهار کرد: ممنون که سئوال خوبی پرسیدید. به فرهاد مجیدی از همینجا سلام می رسانم. او از سرمایه های ارزشمند استقلال است. ما یک جلسه داشتیم و تجاربی را در اختیارش گذاشتم؛ همانطور که برانکو تجارب تیم ملی را در اختیار من گذاشته بود. اول از فرهاد می خواهم آرامش داشته باشد. بازیگری با مربیگری فرق دارد. به قول آقای اولیایی مربیگری تنها شغلی است که آبروی آدم در گرو پای دیگری است.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فرهاد دارد تلاش می کند و نباید آرامشش را برهم بزنند. اینها یکسری شیطنت درباره استقلال و سپاهان است. تاوقتی مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم همانجا است. از فرهاد می خواهم وارد مسائل حاشیه ای نشود. از طرفداران استقلال هم می خواهم به تیمشان کمک کنند. این نصیحت برادرانه ام به مجیدی و طرفداران استقلال بود. افتخار می کنم در تیم خوب سپاهان هستم. همه مربیان بزرگ ایران آرزو دارند مربی سپاهان باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    1 0
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوییه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس