بمب خوشه ای

وزارت حقوق‌بشر یمن حمله اخیر ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در این کشور را محکوم کرد و گفت که ااین ائتلاف متجاوز از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت حقوق بشر در دولت نجات ملی یمن حملات هوایی اخیر ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی و اموال شهروندان یمنی را محکوم کرد.

این وزارت‌خانه امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیماهای ائتلاف متجاوز سعودی در حملات خود از بمب‌های خوشه‌ای با انفجار شدید استفاده کرده و این مسئله باعث کشته شدن غیرنظامیان در استان صعده (شمال غرب) شده است.

بیشتر بخوانید:

صنعاء از زمان پایان حملات علیه عربستان خبر داد

وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه خود تصریح کرده که ائتلاف سعودی در حملات دیروز خود به چند استان یمن از جمله صنعاء، پایتخت، از روی عمد مخازن و انبار تجهیزات پزشکی بیمارستان ۴۸ را در شهرستان «السبعین» صنعاء هدف قرار داده است.

ببینید:

فیلم/ لحظه فرار سعودی‌ها از ترس موشک‌های یمنی

ائتلاف سعودی طی دو روز گذشته ده‌ها بار به مناطق مهم و زیرساخت‌های حیاتی در استان‌های صعده و صنعاء حمله کرد که بر اثر این حملات تعدادی کشته و زخمی شده و تأسیسات یمن ویران شده است. ارتش یمن وعده تلافی و انجام شدیدترین حملات به متجاوزان در داخل خاک خودشان داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    0 0
    خوب باید موشکهای دوش پرتاب به یمن ارسال می شد که نشده چرا نیرو قدس اینقدر ضعیف عمل می کند می شود ده تا از اینها را با یک پهباد به یمن برسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس