کد خبر 1090593
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
طعنه ایکاردی به اینتر با توضیح دلیل رفتنش به پاری‌سن‌ژرمن

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با بیان دلیل انتخاب این تیم به عنوان مقصد جدیدش، طعنه‌ای هم به اعضای تیم سابقش زد.

به گزارش مشرق، جنگ سرد اینتر و مهاجم یاغی سابقش مائورو ایکاردی حتی پس از رفتن این مهاجم آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن هم تمام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دهان کجی ایکاردی به اینتری‌ها +عکس

ایکاردی که پس از اختلاف پیدا کردن با مدیران اینتر و درگیری با تعدادی از بازیکنان این تیم به خاطر اظهارات همسرش، تابستان سال گذشته برخلاف میلش مجبور به ترک نراتزوری شد، حالا دلایل دیگری برای رفتن به پاریس می‌آورد. او اگرچه در پارک‌دوپرنس موفق بوده و آمار خوبی هم داشته اما شکی نیست که در نتیجه بیرون رانده شدن از ترکیب اصلی اینتر و قرار گرفتن در فهرست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته تیمی که دو سال پیش بازوبند کاپیتانی‌اش را در اختیار داشت، ترک کرد.

ایکاردی 27 ساله که به واسطه عملکرد خوبش در PSG‌ (20 گل در 31 بازی) توانست نظر سران این باشگاه را برای قطعی کردن قرارداد قرضی‌اش جلب کند و با این تیم قهرمان لوشامپیونه شده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم راه پیدا کرده است، با سایت باشگاه مصاحبه‌ای انجام داده و در آن طعنه‌ای هم به تیم سابقش زده است.

او گفته است: برای من خیلی مهم بود که قدم مهمی در زندگی حرفه‌ای خود بردارم. من 27 سال سن دارم و زمان زیادی را در ایتالیا سپری کرده بودم. می‌خواستم به تیمی مانند پاری‌سن‌ژرمن بیایم تا جام ببرم و در بالاترین سطح بازی کنم. این چیزی بود که مرا مجاب به تغییر و پیشرفت در حرفه‌ام کرد.

ایکاردی به همراه اینتر 6 فصل و به همراه سامپدوریا 2 فصل در سری A بازی کرد و در 219 بازی‌اش در این لیگ 121 گل به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس