کد خبر 1090572
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
هند

خانواده یک مرد ۶۵ ساله از اهالی «جامو و کشمیر» می‌گویند که نظامیان هند این فرد سالخورده را مقابل نوه سه ساله‌اش با ضربات گلوله به قتل رساندند.

به گزارش مشرق، خانواده یک مرد ۶۵ ساله در منطقه «جامو و کشمیر» می‌گویند که نظامیان هندی روز گذشته (چهارشنبه)، با بی‌رحمی این مرد سالخورده را مقابل چشمان نوه سه ساله‌اش به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید:

موج جدید حملات نظامیان هندی به مردم معترض کشمیر

خبرگزاری آناتولی در این خصوص گزارش کرد، برخلاف اظهارات خانواده این مرد، پلیس هند مدعی است که فرد متوفی که «بشیر احمد خان» ۶۵ ساله نام داشته، ساکن «سرینگر» و از شبه‌نظامیان هندی بوده است و زمانی کشته شده که شبه‌نظامیان اوایل روز گذشته به نیروهای مسلح هند که در منطقه «سوپور» مستقر بودند، حمله کردند.

یکی از اعضای پلیس هند در این خصوص گفت که در حادثه فوق، پنج نفر از جمله چهار سرباز شبه‌نظامی زخمی شدند. وی ادامه داد: «ما یک پرسنل و یک غیرنظامی از دست دادیم».

«جاوید اقبال» یکی از افسران ارشد پلیس با رد اظهارات خانواده این مرد ۶۵ ساله مدعی شد که خودروی این فرد غیرنظامی در بین درگیری و تیراندازی میان شبه‌نظامیان و نیروهای نظامی هند گرفتار شد و با کودکی از خودرو پیاده شد تا فرار کنند.

در حالیکه پلیس هند، شبه‌نظامیان را عامل کشته شدن این غیرنظامی می‌دانند، خانواده‌ متوفی با رد این ادعا تصریح کردند که نظامیان هند او را از خودرویش بیرون کشیدند و  «او را مقابل نوه سه ساله‌اش کشتند».

«احمد قدسی» خواهرزاده خان با اشاره به ادعاهای پلیس هند می‌گوید اگر آنطور که آنها می‌گویند، خودروی دایی وی در میان شلیک‌ گلوله‌ها گرفتار شده، باید آثاری از گلوله بر آن مشاهده می شد اما به آناتولی گفت که حتی یک خط هم بر روی خودروی وی نیفتاده است.

نیروهای امنیتی هند از ۲۵ مارس (۶ فروردین ماه) و در دوره قرنطینه ناشی از ویروس کرونا، به عملیات خود در کشمیر شدت بخشیده‌اند و به گفته پلیس کشمیر، تنها در درگیری‌های ماه ژوئن در دو منطقه «شوپیان» و «پولواما» در جنوب کشمیر ۳۱ نفر از «ستیزه‌جویان» کشته شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    32 1
    خداوندا قاتلان مسلمانان هند را به سزای اعمالشان برسان
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    21 0
    الله م انصر المجاهدین فی کشمیر و أعطهم الغلبة
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    6 0
    ضربات گلوله؟!!!!
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    20 1
    هند یه زمانی به عشق ومحبت میشناختیم ولی حالا شده یه رژیم ستمگر قاتل
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    13 0
    لعنت بر هندوهای افراطس فاشیست
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    1 1
    مسلمانان کشمیر هند و سین کیانگ چین هر دو توسط این دو کشور مورد ظلم واقع شدند منتها مشرق بخاطر اینکه مسلمانان سین کیانگ چین ترک هستند مظلومیت اونارو اعلام نمیکنه
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    6 1
    امیدوارم اردوغان سلطان تورکهای با عورضه کاری بکنه... همیشه که نباید ایران هزینه قطع رابطه و هزینه های بین المللی رو بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس