کد خبر 1090446
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
«محمدعلی الحوثی»: آیا خلبان‌های آمریکایی به ریاض اعزام شده‌اند؟

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن حملات بی امان جنگنده‌های ائتلاف را نتیجه تصیم آمریکا در رد صلح خواند و با توجه به اعلام حمایت مقام آمریکایی از عربستان سعودی، در توییتر خود نوشت: آیا خلبان‌های آمریکایی به ریاض فرستاده شده‌اند؟

به گزارش مشرق، جنگنده‌های ائتلاف سعودی از دیروز (چهارشنبه) تا بامداد امروز دهها بار صنعا را بمباران کردند که در نتیجه آن به زیرساخت‌ها آسیب بسیاری وارد شد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: «برایان هوک» دیروز از عربستان سعودی اعلام حمایت کرد و آنچه اکنون در حال اتفاق است نتیجه تصمیم آمریکا در رد صلح، حمایت از تجاوز و مشارکت در آن است. آیا خلبان‌های آمریکایی در کنار کارشناسان و نظامیان به عربستان سعودی فرستاده شده‌اند؟ آمریکا، عربستان سعودی و ائتلافش را مسؤول بر هم زدن آرامش می‎‌دانیم.

برایان هوک که هفته جاری سفری به ریاض داشت، ضمن اتهام‌زنی دوباره به ایران از عربستان سعودی اعلام حمایت کرد.

در همین زمینه، «ضیف الله الشامی» در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی یمن(سبأ) گفت: «اقدام نیروی هوایی ائتلاف سعودی در حمله به زیرساخت‌های وزارتخانه اطلاع رسانی و نهادهای آن، تلاش برای خاموش کردن صدای حق و سرپوش گذاشتن بر جنایات و تخلفات این ائتلاف در حق ملت یمن است.

 او از اتحادیه‌های رسانه‌های عربی و جهان و نهادهای بین المللی حمایت از خبرنگاران خواست در قبال حملات نظام‌مند علیه وزارتخانه و نهادهای اطلاع رسانی در یمن به نقش خود عمل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    10 0
    در پاسخ باید یمنی ها به ساختمان تلوزیون عربستان حمله موشکی کنند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 1
    گاو شیری را همه می دشوند ما هم می تونیم جهت روحیه دادن فقط چند عکس با بن سلمان بگیریم و چند میلیارد دلار بگیریم- بن واقعا دیوانه و احمق است
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    4 1
    یمن های عزیز دوباره بزنید تو آرامکو وهابی ها بیچاره بشوند. بالاخره یک روز میاد خانه خدا توسط مومنین اداره شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس