خبیری

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی حواشی امروز این باشگاه توضیحات مهمی ارائه داد.

به گزارش مشرق، حسین خبیری درباره جلسه امروز کریم باقری با نبی و خبر حضور دائمی مربی پرسپولیس در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: کریم باقری یکی از ارکان مهم موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال گذشته بوده و وجودش برای پرسپولیس یک نعمت است. زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد ابراز علاقه کرد که باقری در تیم ملی دستیار او باشد.

وی ادامه داد: در آن زمان طبق توافق مدیران وقت باشگاه پرسپولیس و مسئولان سابق فدراسیون فوتبال مشخص شد فقط به شرطی کریم باقری به تیم ملی کمک کند که همزمان در پرسپولیس هم باشد. هنوز هم همان توافق پابرجا است و باقری با پرسپولیس قرارداد دارد و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و به تیم ملی هم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۴ تهدید علیه مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس

بازیکنان پارس جنوبی تست کرونا دادند +عکس

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود مهدی محمد نبی نقش اصلی را در جدایی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستن دائمی‌اش به تیم ملی دارد گفت: اصلا چنین حرفی درست نیست. بحث حضور باقری در تیم ملی و توافقات صورت گرفته در زمانی بود که آقای نبی در فدراسیون سمتی نداشتند. الان هم قرار نیست که باقری از پرسپولیس به صورت قطعی جدا شود. این که می‌گویند نبی برای جدایی باقری از پرسپولیس با او صحبت کرده درست نیست.

خبیری درباره مصاحبه امروز علیرضا بیرانوند که در آن گفته بود "از باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفته شده اگر می‌خواهید تمام آپشن‌های خود را دریافت کنید باید در لیگ دوم شوید" تاکید کرد: همه می‌دانند که اراده همه ارکان باشگاه و تنها هدف همه ما قهرمانی پرسپولیس و پوکر قهرمانی است. فرقی هم ندارد، مدیران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان فقط به این موضوع فکر می‌کنند نه دومی در لیگ. این مسائل اصلا صحت ندارد.

وی ادامه داد: شاید بیرانوند از کسی در باشگاه ناراحت بوده که چنین صحبتی را مطرح کرده، اما واقعیت این است که همه ما تلاش می‌کنیم تا افتخاری بزرگ و تاریخی را برای پرسپولیس کسب کنیم. خود بیرانوند هم جزو بازیکنانی است که نقش زیادی در این افتخار خواهد داشت. ما با قدرت در لیگ شرکت می‌کنیم و به چیزی جز پوکر قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    7 0
    تیم که دولتی باشه همینه! همه در خدمت تیم حکومتی، حتی اسنپ، حتی همین مشرق! باور نداری از خودشون بپرس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس