کد خبر 1090327
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
اخراج نمایه

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد بحران پیش آمده ناشی از شیوع کرونا که به ورشکست شدن بسیاری از شرکت‌ها منجر شده باعث شده تا در ماه ژوئن هم کارفرمایان آمریکایی صدها هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که شرکت‌ها و کارفرمایان آمریکایی به خاطر بحران پیش آمده ناشی از شیوع کرونا در ماه ژوئن بیش از ۱۷۰ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هشدار نهادهای بهداشتی آمریکا درباره بیکاری کارکنانش

همه گیری ویروس کرونا با بسیاری از شرکت‌های آمریکایی را به ورطه ورشکستگی کشانده است.

اگرچه گزارش مؤسسه چلنجرگری اند کریسمس، نسبت به ماه می کاهش ۵۷ درصدی افراد بیکار شده در آمریکا را نشان می‌دهد اما نسبت به ژوئن سال گذشته ۳۰۶ درصد رشد کرده است.

این آمار نشان می‌دهد که چرا علیرغم آنکه محدودیت‌های اجتماعی و اقتصادی در آمریکا کاهش یافته اما تعداد کسانی که برای دریافت بیمه بیکاری اقدام می‌کنند همچنان بالاست.

اندرو چلنجر، معاون مؤسسه مذکور، می‌گوید ما در حال حس کردن تاثیر رکودی هستیم که شرکت‌هایی را فرا گرفته است که به صورت مستقیم تحت تاثیر کرونا نبودند.

در عین حالی که شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا فعالیت‌های اقتصادی خود را از سر بگیرند اما توانسته‌اند تنها بخش کوچکی از بازار پیش از کرونای خود را به دست آورند و حالا دوباره شاهد تعطیل شدن آنها هستیم.

چلنجر گفت بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال ورشکست شدن هستند.

آمار هفتگی تعداد بیکاران در آمریکا حالا به یک ونیم میلیون نفر رسیده است و حدود ۳۰.۶ میلیون نفر در هفته نخست ماه ژوئن مزایای بیمه بیکاری دریافت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 1
    همش صدها هزار؟؟ چرا کم کاری میکنین؟ اقلا شما که اینقدر پیشرفته هستین باید روزی 100 هزار نفرو اخراج کنین، آفرین سعی کنین به امید خدا موفق خواهید شد!!!!!! خدایا دشمنان کشور و مردم مارا در بدبختی خودشون مشغولشون نگه دار!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس