کد خبر 1090178
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
وضعیت دروازه پرسپولیس بعد از بیرانوند چه می شود

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیس باید با دروازه‌بان‌های جوان خود لیگ را ادامه دهد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند طبق قرارداد قبلی از امروز بازیکن تیم فوتبال آنتورپ بلژیک است و دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند یا با این تیم تمرین کند. البته باشگاه پرسپولیس برای اینکه بتواند از بیرانوند تا پایان فصل استفاده کند از فیفا استعلام گرفته ولی ممکن است این مجوز صاد نشود. 

اگر فیفا با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کند، آن وقت وضعیت در دروازه سرخپوشان قرمز می‌شود. با جدایی بیرانوند، رادوشوویچ به عنوان دروازه بان اول فعالیت خواهد کرد. دروازه بانی که قبلا ثابت کرده از نظر فنی در چه سطح بالایی قرار دارد. این یعنی پرسپولیس از نظر دروازه بان اول مشکلی ندارد اما شرایط در مورد دروازه بان دوم و سوم سخت می شود. 

بیشتر بخوانید:

بیرانوند از امروز فقط تمرین اختصاصی می‌کند

در حال حاضر غیر از بیرانوند و رادوشوویچ، امیرحسین بیات جوان در تمرینات پرسپولیس حضور دارد. ساسان زمانه دروازه بان تیم امید پرسپولیس هم که با این تیم تمرین می کرد مصدوم شده و فعلا نمی‌تواند تمرین و بازی کند. به همین خاطر یک دروازه بان دیگر از تیم امید پرسپولیس چند وقتی است که با تیم اصلی تمرین می کند. 

با این اوصاف اگر بیرانوند دیگر نتواند تا آخر فصل برای پرسپولیس بازی کند، سرخپوشان باید با رادوشوویچ، بیات و یک دروازه بان جوان لیگ را تمام کنند تا برای فصل بعد احتمالا شاهد حضور یک دروازه بان خوب در پرسپولیس باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس