شناسایی هویت ۱۴ جانباخته حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی/ احتمال تحویل اجساد تا پایان امروز

فروزش درباره آخرین وضعیت احراز هویت جانباختگان حادثه انفجار خیابان شریعتی توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، فروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به روند انتقال اجساد جانباختگان حادثه انفجار در خیابان شریعتی گفت: روند انتقال اجساد به پزشکی قانونی صورت گرفته و تشخیص هویت انجام شده است، اگر نیاز به بررسی و معاینه تکمیلی باشد آن‌ها را انجام می‌دهیم و نهایتا با صدور جواز دفن اجساد به خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: شناسایی هویت پیکرها در حال انجام است و لازمه اصلی شناسایی پیکرها حضور تمام خانواده‌ها است و تاکنون ۱۴ خانواده از متوفیان به ما مراجعه کرده‌اند و منتظر هستیم سایر خانواده‌ها هم مراجعه کنند.

وی با اشاره به یکی از مصدومانی که از کلینیک به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده بود، گفت: متوجه شدیم که او هم جان خود را از دست داده و بر همین اساس بحث هماهنگی و انتقال پیکر فرد متوفی در حال انجام است و با حضور بستگان او معاینات پزشکی مراحل انتقال و تحویلش انجام خواهد شد.

فروزش با اشاره به زمان تحویل اجساد جانباختگان حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر به خانواده‌هایشان تصریح کرد: این موضوع بستگی به دستور مقام قضایی دارد، اما تعیین علت فوت با توجه به اینکه اجساد سالم هستند با معاینه و تأیید ظاهری بستگان انجام می‌شود و نیازی به انجام آزمایشات ژنتیکی نیست و امیدواریم تا پایان امروز با همراهی و همکاری بستگان متوفیان، تحویل اجساد را انجام دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • الهه IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 0
    با سلام .ایکاش یه تشکر ویژه از نیروهای امدادی( آتش نشانی- آمبولانس ) انجام میشد وایکاش در اینگونه حوادث نیروی انتظامی برای ایجاد نظم در سطح وسیعتر وبهتر از تجمع مردم همیشه در صحنه وگوشی بدست جلوگیری نماید .چون این تجمعات نه تنها کمکی نمیکنه بلکه راه نیروهای امدادی رو هم دچار معظلات خواهد کرد.باتشکر
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    2 2
    همچین میگه پزشکی قانونی تشخیص هویت انجام داده انگار شق القمر کرده ! خانواده ها آمده اند یکی یکی قیافه ها را نگاه کرده اند و تشخیص داده اند دیگه !
    • حامد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      3 0
      دوست عزیز فکر کنم تا حالا جسد سوخته ندیدی که اینطور نظر میدی ،معلومه که از اون افراد از خود راضی هستی که کار هیچکی رو قبول نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس