کد خبر 1089932
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
عملیات لکه‌گیری به پایان رسید/ محل حادثه را تحویل ناجا دادیم

سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام اینکه لکه گیری محل حادثه انفجار در کلینیک به پایان رسیده گفت: محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی دادیم.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر در دقایق اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شدند.
وی افزود: ۱۳ نفر از هموطنان به دلیل نفوذ دود غلیظ و حرارت جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت وقوع آتش‌سوزی هستند.
وی ادامه داد: باید وضعیت ایمنی چنین ساختمان‌هایی در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت باشد تا آتش‌سوزی به این گستردگی ایجاد نشود.
ملکی در پایان گفت: عملیات لکه‌گیری به پایان رسیده است و محل را تحویل کارشناسان و نیروی انتظامی دادیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 5
    به شما قول میدم اکثر چنین اتفاقهایی یه سرش وصله به اصلاح طلبان لیبرالی و منافق شاید یک عده بگن چه ربطی داره تاریخ ثابت کننده است هر وقت اصلاحات روی کار بود انفجار اتش سوزی جنگلها و خیلی اتفاقات دیگر رخ داده و عمدی بودن این اتفاقات واضح و روشنه چون فقط اصلاحاتی ها در حال لجن مالی و لجن پراکنی در همه موضوعات هستند
    • من IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      3 0
      جان مادرتون دست بردارید.من نمیدونم این نظرات ابگوشتی ومن دراری روچطورمنتشرمیکنید.درموردهرچیزی که خبررسانی میشه این دوتا گروه دلقک میان وسط.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      مقدار منطقی تر فکر کنیم، تمام این اتفاقات که آخرین آن هم نخواهد بود به نوع ایمن سازی و ایمن بودن ساختمانها برمیگردد که متاسفانه متولیان آن زمانی چرتشان پاره میشود که چنین رخدادهایی بروز میکند وبعد از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و میز گرد و.... دوباره به چرت میروند . و متاسفانه مردم هزینه این بی مبالاتی را میدهند. آیا ساختمان پلاسکو را فراموش کردیم ؟؟؟ و نیستند از این قبیل ساختمانها که در نهایت شهرداری به گردن آتش نشانی وآتش نشانی یه گردن یک سازمان دیر می اندازد و این درد درمان همنمیشود چرا که یکسری از این ساختمانها مال فلان نهاد و ارگان است که نمیتواند به آنها چیزی بگوید. واگر هم شخصی باشد هزینه ایمن سازی متاسفانه آنقدر بالا است که برای صاحب ساختمان صرف چنین هزینه هایی نمیکند تا انجا دهد. غافل از اینکه جان انسانها در تمام جوامع بشری عزیز است به غیراز اینجا.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      آره واقعا این دو تا دلقک مشرق را بی آبرو می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس