کد خبر 1089832
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

این که شما برای مصاحبه شغلی یا یک کار رسمی یا حتی یک روز معمولی چه لباسی می پوشید ، بسیار مهم است . در حالی که لباس های شما به طور طبیعی بخش عمده ای از نحوه ارائه خودتان را نشان می دهند ، کفش های شما به همان اندازه مهم هستند. کفش های مرد درباره او می گویند  ، بنابراین ناخن زدن به انتخاب خرید کفش شما برای ارائه تصویر مناسب بسیار مهم است. ما بهترین کفش های مردانه را که هر مرد باید در اختیار داشته باشد گردآوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید .

۱. آکسفورد

آکسفورد یک کفش مجلسی کلاسیک برای مردان است . با سیستم بسته بند آن ، که دارای دوخت در پایین است ، قابل شناسایی است. کفش آکسفورد همچنین تمایل به داشتن پاشنه پا و کمر کوتاه دارد و ظاهری مرتب و جلا ایجاد می کند. ایده آل برای جفت کردن با کت و شلوار ، آکسفورد برای هر مناسبت رسمی انتخابی مطمئن است. در حالی که سبک های صاف و صیقلی به راحتی برای بالاترین کدهای لباس کار می کنند ، انواع دیگر آکسفورد می تواند مناسب هر نوع رویداد باشد.

۲. بروگویی

Brogues می تواند یک نوع کفش فریبنده باشد. این نام در حقیقت از فرآیند مسواک زدن ناشی می شود ، که شامل کفش های زینتی با سوراخ های سنگین (پین های بزرگ) است. به همین ترتیب ، کفش هایی که از لحاظ فنی سبک دیگری هستند ، مانند آکسفورد یا دربی ، به دلیل همین افزودنی تزئینی ، اغلب به عنوان Brogues طبقه بندی می شوند. ظاهر منحصر به فرد یک کفش به فرد شخصیت می دهد . از همه مهمتر ، آنها را می توان با هر چیزی از جمله شلوار جین گرفته تا کت و شلوار پوشید.

۳. دربی

کفش های دربی نیز مانند کفش های آکسفورد ، نوع دیگری از رایج ترین کفش های ست با لباس است. با این حال ، طراحی آن کمی پیچیده تر است ، اما Derbys برخلاف کفش های آکسفورد که قسمت انتهایی آن بسته است ، از یک سیستم توری باز برخوردار هستند . سبک راحت برای بیشتر مواقع رسمی مناسب است و به راحتی می توانید با یک کت و شلوار جفت شوید. در حالی که انواع چرم سنتی کفش دربی برای ظاهری کلاسیک و صیقلی مناسب است .

۴- بند راهب

کفش های بند راهب یک کفش مجلسی شیک و منحصر به فرد هستند . با داشتن یک تسمه در قسمت بالا و یک سگک (یا دو) ، طرح براق را می توان با تعداد ظاهری رسمی برای همه چیز از یک جلسه کاری تا یک شب بیرون پوشید. کفش محبوب و شیک نیز انتخاب خوبی برای جنس است که به دنبال استایل جلا و علاقه بیشتری نسبت به استاندارد آکسفورد یا دربی هستند. فقط حتماً یک سبک چرمی را با کمی درخشش انتخاب کنید تا ظاهری لطیف و تیز آن حفظ شود.

۵. چکمه چلسی

وقتی به کفش متناسب با لباس فکر می کنید ، ممکن است فوراً به فکر چکمه نیفتید ، اما شاید با کفش های چکمه چلسی اینطور باشد. از همه مهمتر ، سبک صحیح بوت می تواند لطافت و زیبایی خاصی را به نمای رسمی شما ارائه دهد. چکمه های چلسی یکی از این سبک ها هستند و از هر ظاهری تا لباس کوکتل می توان با هر چیزی جفت شد. این کفش ها در قسمت مچ پا دارای قسمت های کشسانی هستند که باعث می شود بدون لک و سگک راحت بتوانید از آن از پا درآورید . این کفش ها برای ورزش های زمستانی هم بسیار مناسب هستند . بعضی از افراد از این کفش ها به عنوان کفش ورزشی استفاده می کنند .

۶. چکمه توری

چکمه های توری یکی دیگر از سبک های کفش های چکمه ای است که می توان با انواع لباس ها آن را پوشید . برخلاف چکمه های چلسی ، چکمه های توری دارای توری از قسمت جلویی و بالای مچ پا هستند. مناسب برای همکاری با لباس های عصرانه و پوشیدن شیک در آخر هفته ، چکمه های توری با چرم سیاه و قهوه ای به نظر عالی می رسد و به شما جذابیتی فراوان می بخشد .

۷. چکمه چوکا

چکمه های چوکا نوعی از کفش های چکمه ای هستند که در مچ پا به پایان می رسند . قد کوتاهتر آنها به این معنی است که آنها دارای کمترین توری هستند و ظاهری بدون عارضه ایجاد می کنند. این سبک ساده اما تیز است که همچنین باعث می شود چکمه های Chukka برای هر دو کد لباس هوشمند و نیمه رسمی ایده آل باشد. اگرچه این سبک گاهی اوقات در چرم سنتی ظاهر می شود ، اما بیشتر در لباس جیر دیده می شود ، که به تصویر آرام کفش نیز می افزاید.

۸. صندل

وقتی فصل تابستان فرا می رسد ، لازم نیست کفش هایتان را فقط به لباس مجلسی ست کنید . در حالی که بدون شک فلیپ فلاپ ها انتخاب مناسبی برای مناسبت های رسمی و لباس پوشیدن نیستند ، یک جفت صندل مناسب فقط می تواند به آنچه لباس شما نیاز دارد ، جلوه خاصی بدهد . شما می توانید از این کفش ها برای مراسمات غیر رسمی و معمولی و دوستانه استفاده کنید . همچنین یک کفش اسپرت مردانه نیز برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس