گل‌محمدی تیمی را قهرمان می‌کند که میراث او نبود

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی ارزش‌های فنی خود را ثابت کرده و برای ادامه موفقیت پرسپولیس باید در فصل بعد خط هافبک تیم را تقویت کند.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم پیکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی تیمی را تحویل گرفت که برانکو ایوانکویچ کروات سه فصل قهرمان کرده بود و گابریل کالدرون آرژانتینی آن را قهرمان نیم‌فصل جاری کرد. گل‌محمدی هم مربی اثبات شده‌ای است، اما او تیمی را تحویل گرفت که در صدر جدول چندین امتیاز از سایر رقبا پیش بود.

وی در ادامه در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر تیم خوبی است، اما به نظرم یحیی باید برای فصل بعد خط هافبک پرسپولیس را تقویت کند. خط میانی این تیم به هافبک خلاق و بازیساز نیاز دارد و امیدوارم بشار رسن هم از پرسپولیس نرود.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون عملکرد این تیم در فصل جاری، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فصل جاری ۹۵ درصد راه قهرمانی را رفته است، اما برای فصل بعد به هافبکی طراح نیاز دارد تا بتواند مالکیت توپ را در اختیار بگیرد. هرچند پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان به دنبال ضدحمله بود، اما در مجموع بازی خوبی بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    حرف مفت به این میگند!تو اگه مربی بودی همین میراث خوب برانکو رو میبردی وسط جدول ! پس بدون همین که یحیی این میراث رو خوب نگه داشته هنر کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس