کد خبر 1089554
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
نوازی: استقلال مربی بزرگ می‌خواهد/ آرامش تنها چیزی است که در تیم نمی‌بینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانم خیلی‌ها از دست من ناراحت می‌شوند اما استقلال تیم بزرگی است و مربی بزرگ می‌خواهد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص بازی دو تیم استقلال و سایپا اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و قطعا مربی بزرگی می‌خواهد. بخاطر این حرف خیلی‌ها از بنده ناراحت خواهند شد. چندین سال است تیم نتیجه نگرفته و چیز قابل قبولی ارائه نمی‌دهد. در این دیدار هم اول گل را به ثمر رساندیم و بعد با یک گل به خودی بازی به تساوی کشیده شد. بازیکنان آرامش ندارند و نشان می‌دهند که عصبی هستند. کادر فنی باید با آرامش بازی را پیگیری کند و می‌توانستند با تعویض‌های درست پیروز این میدان شوند.

وی در خصوص ادامه لیگ برتر و جام حذفی، عنوان کرد: مشخص نیست در ادامه لیگ چه نتایجی کسب می‌شود. جام حذفی شرایط خودش را دارد و مثل دربی می‌ماند. امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم. تیم دسته سومی می‌تواند شگفتی‌ساز شود. استقلال و پرسپولیس با تماشاگران می‌توانند حرکت رو به جلوی خود را حفظ کنند. با فشار هواداران تیم عقب نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:

امروز دلم برای مجیدی سوخت

پیشکسوت استقلال درباره تعویض‌های استقلال در بازی با سایپا گفت: تعویض‌ها این را نشان می‌دهد که قائدی برای حفظ نتیجه بیرون کشیده شده است. اگر هواداران حضور داشتند، این اتفاق رخ نمی‌داد و فشار می‌آوردند. آرامش تنهای چیزی است که در استقلال نمی‌بینیم.

وی در رابطه با غیبت دیاباته خاطر نشان ساخت: وقتی با یک بازیکن قرار می‌بندیم، باید تحت اختیار باشگاه باشد. قائدی را از زمین بیرون می‌کشیم و یک مدافع را به زمین می آوریم چون مهاجممان به مرخصی رفته است. اگر دیاباته بود، در ارسال‌ها از جناحین می‌توانست به تیم کمک کند.

نوازی درباره خط دفاعی استقلال عنوان کرد: همیشه بزرگان تیم که من با آنها کار می‌کردم، می‌گفتند اول دفاع و بعد حمله. امیدوارم این شرایط درست شود و آرامش به استقلال بازگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    15 2
    به نظرم بهتره آقای مجیدی از تیم استقلال اخراج شود. این تیم بدون سرمربی هم از این بدتر نتیجه نخواهد گرفت. اگر او را اخراج کنیم حداقل کمی از هزینه های تیم کم می شود.
  • امید IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    17 2
    باسلام آقای نوازی استقلال مربی بزرگ داشت خوب هم نتیجه می گرفت ولی این وزیر ورزش پرسپولیسی اوتش کرد هیچ استقلالی هم صداش در نیومد یادش بخیر یه زمانی به این تیم ها ۴تا ۵تا گل میزدیم
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      4 7
      چی میگی؟ کالدرون و ویلموتس و کولاکوویچ هم وزیر اوتش کرد؟ نکنه برانکو رو وزیر اوتش کرد عزیزم؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    11 3
    فرهاد هر بلایی بیاد حقشه.... یک شبه راه صدساله مربی گری رو هر انسان عاقلی میدونه نباید بره
  • 66 IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    5 1
    این مش فرهاد خیلی مغرور بود خیلی ادعای سرمربیگری اسنقلال رو داشت باید بدونه وقتی بازیکنی شاید بایه تی ان تی بپری اما مربی شدی دهنت سرویسه
  • کهنه استقلالی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    آقای فرهاد مجیدی عزیز که یکروزی در لباس بازیکن آقای قلعه نویی را خون جگر میکردید، حالا متوجه شدید مربیگری تا چه اندازه سخت و متفاوت تر از بازیکنی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس