جنبش نجباء: آمریکا خوی وحشی‌گری خود را به دنیا ثابت کرد

دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که سازمان ملل و نهادهای بین المللی حیاط خلوت کاخ سفید و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات آن در اشغال کشورها و نابودی ثروت‌هایشان است.

به گزارش مشرق، دبیر کل جنبش «نجباء» یکی از گروه‌های زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که وقایع جاری در آمریکا طی مدت اخیر تاریخ،  واقعیت خوی وحشی‌گری آمریکا را که ریشه در تاریخ این کشور دارد، برای جهانیان فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش نجباء امروز در صفحه توئیتر خود آورده است: «آمریکایی که از تمدن خود برای کسانی می‌گوید که از تاریخ آن خبر ندارند، امروز واقعیت خوی وحشی‌گری خود را لو داده است و این چیز عجیب و غریبی نیست».

او افزود: تاریخ آمریکا به اختصار سه مرحله را پشت سر گذاشته است:

نخست اینکه آنها مردمی سفیدپوست، اما تندرو و با قلب‍‌های سیاه بودند که از همه کشورهای اروپایی جمع شدند تا کشوری را اشغال کنند که سرخ پوست اما دارای قلب سفید و مسالمت جو بودند و سپس به جان آنها افتادند و بیماری‌های همه گیر وبا  و طاعون را به جانشان انداختند تا از ساکنان اصلی آمریکا کم‌تر از 10 درصد باقی ماند.

سپس استعمارگران آمریکایی به برده داری روی آورند و به جنگ سیاه پوستان رفته و از آنها میلیون‌ها کوچک و بزرگ را به اسارت گرفته و برده خود کردند؛ به دنبال آن میان سفید پوستان اختلاف افتاد و هر کدام به دنبال جذب سیاهپوستان به عنوان نیروهای جنگی خود بودند و آنها را با آزادی فریب می‌دادند، اما به محض تمام شدن این خصومت، باز آمریکا به واقعیت وحشی گری خود بازگشت.

دوم اینکه، سپس این تندروها از اروپای پیر جدا شوند و در صدد در اختیار گرفتن سلاح‌های مرگبار و ویرانگر برآمدند و آن را در قتل عام هیروشیما و ناکازاکی به کار گرفته تا به دنیا بفهمانند که  یک کشور تروریست و جنایتکار از کشتار دشمنانش کوتاه نخواهد آمد، از همین رو همه باید تسلیم آن شوند و این آمریکاست که بر جهان حکومت می‌کند.

سوم اینکه آمریکا با تاسیس سازمان ملل و نهادهای بین المللی که حیاط خلوت کاخ سیاه آنهاست جنایاتشان را مشروعیت بخشیدند و از همین رو دست به اشغال کشورها و نابودی آن و به سرقت بردن ثروت‌های آنها با نام آزادی و دموکراسی عریان می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    بسیار عالی ... حق مطلب رو ادا کرد ...تروریست‌های جنایت کار ..کلا دی ان ای این انسان نماهای تروریست به نظرم مشکل داره... این خناسان وتخم شیاطین خون‌های زیادی به ناحق ریختن تا به اینجا رسیدن .. خدا مرگ این ظالمان رو هر چه زودتر برسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس