مسئله امنیت از مهمترین مباحث در ساختمان سازی محسوب می شود و امروزه راهکارها و سیستم های مختلفی مانند سیستم های امنیتی الکترونیکی برای ارتقاء سطح امنیتی طراحی شده است. علاوه بر این ها، انواع مختلف نرده حفاظ آهنی برای بالای دیوارها و درب آکاردئونی و همچنین حفاظ پنجره آهنی می تواند امنیت خانه و محیط زندگی شما را تامین نماید. این نوع از حفاظ ها کمک می کنند تا امکان ورود سارقان به ملک شما به صفر برسد.

اگر می خواهید برای امنیت اطراف خانه، باغ و محیط کار خود تدابیر امنیتی خاصی را پیش بینی کنید به طوری که دزدها و سارقان حتی فکر ورود به ملک شما به سرشان خطور نکند بهترین کار نصب نرده حفاظ فلزی بالای دیوار است. نرده حفاظ آهنی  یا فلزی که به حفاظ روی دیوار معروف است شامل چند نوع مختلف از قبیل شاخ گوزنی، نیزار، لیلیوم و... می شود که هر کدام کارایی و زیبایی خاص خود را دارند و مشتریان می توانند متناسب با نیاز و سلیقه خود و همچنین با توجه به مواردی از قبیل ارتفاع و عرض دیوار، نرده های متناسب را سفارش دهند.

حفاظ شاخ گوزنی

 یکی از انواع حفاظ روی دیوار به حفاظ شاخ گوزنی مشهور است. زیرا طراحی این نوع نرده ها شباهت بسیاری به شاخ های گوزن دارد و به این شکل در هم بافته شده است. از این نوع نرده های آهنی می توان بر روی دیوار خانه های ویلایی، حیاط خانه های آپارتمانی و دیوار باغ ها استفاده کرد. این مدل از نرده حفاظ آهنی بی شک راه را برای ورود سارقان به خانه و ملک شما خواهد بست. در ساخت این نوع نرده حفاظ فلزی ، بلندی و عرض دیوار، مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نیز متناسب با تراکم، ارتفاع و عرض آن می تواند تغییر یابد.

به طور کل حفاظ هایی که بر روی دیوار نصب می شوند، نسبت به سایر وسایل و سیستم های امنیتی از کارایی و همچنین ماندگاری بیشتری برخوردارند.

مزایای استفاده از نرده حفاظ آهنی

  • دائمی و نفوذ ناپذیرند.
  • نیاز به نگهداری و رسیدگی ندارند و آفتاب و باد و باران تاثیری بر ساختار آن ها نخواهد داشت.
  • در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند و می توان آن ها را متناسب با سلیقه رنگ آمیزی کرد.
  • نسبت به سایر روش های امنیتی از قیمت کمتری برخوردارند.

درب آکاردئونی

درب ورودی خانه و مغازه نیز یکی دیگر از بخش هایی است که در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی می تواند امکان ورود سارقان را تسهیل نماید. امروزه درهای ضد سرقت متنوعی در بازار موجود است. اما باز هم دیده شده که سارقان از شیوه های مختلف برای باز کردن درب ها استفاده کرده اند. با این حال با استفاده از درب آکاردئونی آهنی شما صددرصد می توانید از ورود افراد به ملک خود جلوگیری نمایید.

 چرا نام درب آکاردئونی بر روی این نوع از درب ها گذاشته اند؟ اگر به نحوه باز و بسته شدن آن ها توجه کنید خواهید دید که شباهت زیادی به ساز آکاردئون دارند. طراحی این نوع از درب ها به گونه ای صورت گرفته که بسیار نرم و روان باز و بسته می شوند و کاربر هنگام استفاده از آن ها با سنگینی درب و سختی باز و بسته شدن روبرو نخواهد شد. ضمن آن که برخلاف درب های حفاظ معمولی هنگام باز ماندن، فضایی را اشغال نمی کنند. بافت فلزی این نوع درب ها به شیوه های مختلف طراحی شده است و علاوه بر ایمنی، زیبایی خاصی نیز به نمای خانه شما خواهد بخشید. از درب آکاردئونی برای درب مغازه ها و فروشگاه ها نیز می توان استفاده نمود.

مزایای استفاده از درب های آکاردئونی

  • فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.
  • سبک هستند و استحکام بالایی دارند.
  • با نصب درب آکاردئونی نیازی به نصب سیستم های دزدگیر و دوربین نخواهید داشت.
  • ظاهر زیبایی دارند.
  • به مراقبت خاصی نیاز ندارند.
  • به جهت آنکه از رنگ های کوره ای برای رنگ آمیزی آن ها استفاده شده ضد زنگ می باشند.

همان طور که اشاره شد، درب های آکاردئونی از ساختار مختلفی برخوردارند و مدل های گوناگونی مانند ساده، دو جداره، دوبل، ایتالیایی و پیچی دارند. همگی این درب ها از ایمنی بالایی برخوردارند، اما ایمن ترین نوع درب آکاردئونی مدل پنج گل (پنج ردیف لوزی) است. طراحی این درب به گونه ای است که هیچ فضای خالی درون درب وجود نخواهد داشت. قیمت هر متر درب های آکاردئونی با توجه به این که طراحی و ساختارشان به صورت کشویی سه لوزی( دو خم)، ضد سرقت سه لوزی (چهارخم)، مدل چهار لوزی یا تسمه نقش دار و پنج گل و... باشد، متفاوت خواهد بود.

حفاظ پنجره آهنی

از دیگر مواردی که می توانید با استفاده از آن ها شرایط امنیتی محل سکونت یا کار خود را ارتقا دهید، نصب حفاظ پنجره آهنی بر روی پنجره ها می باشد. پنجره هایی که در طبقات اول آپارتمان ها هستند و پنجره خانه های ویلایی، ممکن است بیشتر در معرض ورود سارقان باشند. بنابراین بهتر است با استفاده از حفاظ پنجره آهنی ایمنی آن ها را تقویت نمایید.

 این نوع از حفاظ ها طراحی های مختلفی دارند و شامل حفاظ پنجره آهنی ، دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه و استیل می شوند. همچنین قیمت هر متر آن ها با توجه به متریالی که در تولیدشان به کار می رود، تعیین می شود.

مزایای استفاده از حفاظ پنجره آهنی

  • اگر در خانه فرزند کوچکی دارید این حفاظ امنیت او را تامین می کند و با خیال آسوده تری می توانید پنجره را باز بگذارید.
  • زیبایی خاصی به نمای ساختمان و پنجره ها می دهند.
  • با توجه به نوع رنگ آمیزی شان ضد زنگ هستند.
  • نسبت به سایر سیستم های امنیتی موجود در بازار مقرون به صرفه ترند.

شما می توانید برای بالابردن شرایط امنیتی خانه خود به طور هم زمان از نرده حفاظ روی دیوار، درب آکاردئونی و همچنین حفاظ پنجره آهنی استفاده نمایید. با ایمن کردن ملک خود با خیالی آسوده خانه را ترک خواهید کرد.

شرکت صنایع فلزی ایمن سازه تولید کننده انواع درب آکاردئونی، نرده حفاظ آهنی و حفاظ پنجره آهنی است و به شما کمک می کند تا با بکارگیری این نوع از محصولات، شرایط امنیتی خانه، باغ و محیط کارتان را تامین نمایید. این شرکت محصولات خود را با بهترین کیفیت و با برخورداری از تنوع در طرح و رنگ ارائه کرده و آن ها را با قیمت مناسب و در کمترین زمان در مکان مورد نظر مشتری نصب خواهد کرد. با سفارش انواع حفاظ به شرکت ایمن سازه می توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. 

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس