فنونی‌زاده: عبدی نشان داد به استوکس نیازی نداریم/ پیکان به تجربه پرسپولیس باخت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در اختیار پیکان بود و آنها به تجریه تیم پرسپولیس باختند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: پرسپولیس خوب بازی نکرد و این بخاطر این است مدت زیادی از شرایط بازی به دور بودند. از دو سه هفته دیگر پرسپولیس بازی ‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. تنها نکته مثبت این بازی سه امتیازی بود که کسب شد و اختلاف این تیم با رقبا بیشتر شد.

وی افزود: پیکان خیلی بهتر بازی کرد و 60 به 40 بازی در اختیار آن‌ها بود. پیکان به تجربه بازیکنان پرسپولیس باخت و در آینده تیم خیلی بهتری می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در این بازی خط دفاعی سرخپوشان عملکرد خیلی خوبی داشت. در دروازه هم بیرانوند نمایش خوبی از خود نشان داد و فقط در پنالتی که داد اشتباه کرد. می توانست توپ را رها کند و اتفاقی رخ نمی‌داد. او نباید این اشتباهات را انجام دهد.برایش در تیم جدیدی که می‌رود آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی در رابطه با درخشش عبدی در این دیدار خاطرنشان کرد: عبدی با عملکردش نشان داد دیگر به استکوس نیازی نداریم. یحیی می تواند در چند بازی آخر لیگ به این جوان‌ها بیشتر بازی بدهد تا تجربه کافی را کسب کنند. آن دو صحنه‌ای را که اشتباه کرد بخاطر تجربه کمش بود. او بیست سال بیشتر سن ندارد و امیداورم در آینده بیشتر بدرخشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    2 1
    و داور نشان داد شما مصونيت كامل داريد و ميتوانيد با لگد كف كفش روي ساق پاي بازيكن حريف برويد و اخراج نشويد و بعد 2 تا گل بزنيد. #پوكر_فساد
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    10 3
    یک سوال؟ عبدی همان دانش آموزی نبود که از مدرسه 2 ساعت مرخصی گرفت و به استقلال استرا گل زد؟؟؟؟
  • احمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 0
    دقیقا #پوکر_ فساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس