کد خبر 1088912
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
مغانلو بدل طارمی؛ او بازهم پنالتی می‌گیرد؟

ستاره جوان خط آتش پیکان توانایی ویژه‌ای در کسب پنالتی دارد و می‌تواند امشب این توانایی او، بازهم به کار تیمش آید.

به گزارش مشرق، بدون تردید یکی از پدیده‌های لیگ نوزدهم، شهریار مغانلو ستاره خط آتش پیکان است؛ بازیکنی که البته از فصل گذشته و درخشش در پیراهن ملوان، که به عنوان یک بازیکن سرباز در لیگ دسته اول بازی می‌کرد زمزمه‌هایی درباره‌اش به راه افتاد و در لیگ نوزدهم، کارنامه درخشان‌اش را تکمیل کرد تا جایی که فعلا کفش طلای لیگ را نیز در اختیار دارد.

با این‌که در نیم فصل گمانه‌زنی هایی برای جدایی او از جمع خودروسازان و پیوستن به پرسپولیس وجود داشت، اما این انتقال صورت نگرفت تا او امشب مقابل پرسپولیس به میدان برود؛ یکی از مهارت‌های ویژه مغانلو، در موقعیت قرار دادن خودش برای کسب پنالتی است. تکنیکی که چند سال قبل در لیگ برتر مهدی طارمی به خوبی می‌توانست به واسطه آن، برای پرسپولیس بدرخشد و او هم‌اکنون هم در لیگ پرتغال با استفاده از این مهارت برای تیمش گلزنی می‌کند و می‌درخشد.

بیشتر بخوانید:

تماشاگر ویژه دیدار پیکان - پرسپولیس

مغانلو با توجه به جوانی و انگیزه‌ای که دارد امشب می‌تواند شب سختی را برای دفاع پرسپولیس رقم بزند و او که تا به اینجای لیگ نوزدهم در 1753 دقیقه‌ای که برای تیمش به میدان رفته، 3 بار موفق به کسب پنالتی شده و 10 گل هم به ثمر رسانده می‌تواند بار دیگر با درخشش انفرادی خود ناجی پیکان شود و به تیمش در راه فرار از منطقه سقوط، کمک شایانی نماید.

بدون تردید دوئل شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان با شهریار مغانلو می‌تواند صحنه‌های جالب و حساسی را در مصاف امشب پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس رقم بزند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 3
    اون بازی استقلال بود واسش پنالتی گرفتن عمرا جلوی لنگ داورها واسش پنالتی بگیرن
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      دیدی پنالتی گرفتن ولی شما ششتقلالی که ئرمقابل فولادریدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس