کد خبر 1088876
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
مردان زیدان

تنها پنج بازیکن رئال مادرید پس از بازگشت لالیگا در همه بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور داشتند.

به گزارش مشرق، ۱۱۰ بازی در ۳۹ روز برای به سرانجام رساندن لالیگا پس از توقف فوتبال به خاطر بحران کرونا موجب شده بازیکنان انرژی خیلی زیادی را صرف کنند. رئال مادرید هر چهار بازی خود را با پیروزی به پایان رسانده و ۱۰ گل به ثمر رسانده است. همچنین دو گل دریافت کرده و از ۱۲ امتیاز ممکن همه را به دست آورده است. این اتفاق موجب شده است سفیدپوشان صدرنشین شوند و اگر تا پایان، هفت دیدارشان را با پیروزی به پایان برسانند قهرمانی‌شان در این رقابت ها قطعی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

صخره‌های جدید فوتبال اروپا

چهار بازی مادرید برابر ایبار، والنسیا، رئال سوسیداد و مایورکا در ۱۲ روز برگزار شد. با بازی بامداد دوشنبه، پنج بازی در ۱۶ روز می‌شود. تا امروز زین الدین زیدان از ۲۱ بازیکن بهره برده است. او از همه بازیکنان قابل استفاده به جز دروازه‌بان ذخیره استفاده کرده است. با این حال تنها پنج بازیکن در هر چهار دیدار در ترکیب اصلی قرار داشتند. آن ها پنج مرد زیدان هستند: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، رافائل واران، سرخیو راموس و کریم بنزما.

همان طور که انتظار می‌رود این پنج بازیکن بیش از همه از بازگشت لالیگا بازی کردند. کورتوا و واران ۳۶۰ دقیقه بازی کردند (۱۰۰ درصد). بنزما ۳۴۱ دقیقه بازی کرد و تنها در دیدار برابر رئال سوسیداد و مایورکا کمی استراحت کرد. کارواخال ۳۱۵ دقیقه در میادین حضور داشت و در بین نیمه دیدار برابر ایبار تعویض شد چون مشکل جسمانی پیدا کرده بود. مدافع اسپانیایی بقیه بازی‌ها را به طور کامل بازی کرد. راموس ۳۰۰ دقیقه باز کرد و نیم ساعت برابر ایبار استراحت کرد. او همچنین در آنوئتا نیم ساعت استراحت کرد چون ضربه خورده بود. ۱۶ بازیکن دیگر زیدان از چهاردهم ژوئن حداقل یک بار به میدان رفتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس