کد خبر 1088831
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
گوتزه

خداحافظی باشگاه دورتموند با ستاره آلمانی‌اش ماریو گوتزه پیش از بازی دیروز مقابل هوفنهایم انجام شد.

به گزارش مشرق، از بخت بد ماریو گوتزه، ستاره آلمانی بوروسیا دورتموند، مراسم خداحافظی او با این باشگاه قبل از بازی‌ای انجام شد که دورتموندی‌ها در آن شکستی سخت و تحقیرآمیز را تحمل کردند.

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب گوتزه برای ماندن در دورتموند

پیش از بازی دیروز دورتموند مقابل هوفنهایم در آخرین هفته بوندس‌لیگا، باشگاه دورتموند به صورت رسمی و در زمین چمن استادیوم سیگنال ایدونا پارک با ستاره‌اش ماریو گوتزه خداحافظی و از او تقدیر کرد.

البته گوتزه نتوانست در بازی مقابل هوفنهایم به میدان برود چرا که دو تست کرونای او که بر اساس پروتکل فدراسیون فوتبال آلمان قبل از هر بازی از بازیکنان دو تیم گرفته می‌شود منفی نبود. البته گوتزه اعلام کرد دلیل مثبت شدن تست‌های او رفت و آمدش به بیمارستان به دلیل تولد فرزند پسرش بوده.

گوتزه رویهم‌رفته برای دورتموند 217 بازی انجام داده و 45 گل برای این تیم به ثمر رسانده. او با زردپوشان دو بار فاتح بوندس‌لیگا شده و دو بار هم جام حذفی آلمان را فتح کرده.

لوسین فاور سرمربی دورتموند درباره گوتزه گفت:" ماریو گوتزه این اواخر کم  برای ما بازی کرده و این به خاطر سیستم جدید مربوط به کرونا بوده. ولی ماریو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خواهد بود. او یکی از باهوش‌ترین بازیکنانی است که من تا بحال دیده‌ام".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس