کد خبر 1088737
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
دعوای استقلالی‌ها بالا گرفت/ کنایه‌های سنگین جواد نکونام به فرهاد مجیدی

سبک بازی‌های فولاد و نتایجی که این تیم در بازی‌های دور برگشت گرفته، نشان می‌دهد جواد نکونام در حال گذر از تاکتیک کارلوس کی‌روش است.

به گزارش مشرق، فولاد با دو گلی که به استقلال زد، شمار گل‌های خود را در بازی‌های سپری شده به عدد ۲۰ رساند. این دقیقاً نیمی از گل‌هایی است که تیم آبی در بازی‌های این فصل به ثمر رسانده است. معدل گل زده تیم فولاد در این فصل از بازی‌ها و در هر مسابقه ۰/۹۵ است در حالی که میانگین گل زده استقلال در هر بازی ۱/۹ است یعنی آبی‌ها تا به اینجای کار دو برابر فولاد گل زده‌اند. با این حال در مصاف این دو، تیم فولاد بود که دو برابر استقلال گل زد و بازی را ۲ بر یک برد.

بیشتر بخوانید:

مطمئنم نکونام استقلالی نیست

سبک بازی‌های فولاد و نتایجی که این تیم در بازی‌های دور برگشت گرفته، نشان می‌دهد جواد نکونام در حال گذر از تاکتیک کارلوس کی‌روش است. او پیش‌تر به خاطر این سبک از بازی مورد انتقاد امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان قرار گرفته بود و در چالش این دو مربی پای کارلوس کی‌روش هم به وسط باز شد. بعد از اینکه امیر قلعه‌نویی تیم فولاد را متهم به بازی دفاعی کرد، جواد نکونام هم مدعی شد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال را چند سال به عقب خواهد راند. خارج از این مباحث باید گفت فولاد این روز‌ها به تیم بهتری تبدیل شده و، چون تهاجمی‌تر از دور رفت بازی می‌کند، می‌تواند به ماجراجویی خود ادامه دهد و در نهایت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. این بهترین اتفاق ممکن برای جواد نکونام در سال‌های ابتدایی مربیگری اش است. او که نساجی را بعد از دهه‌های متمادی به لیگ برتر رهنمون کرد با هدایت تیم فولاد به لیگ قهرمانان آسیا به دومین افتخار مربیگری دست خواهد یافت.
فولاد دو بار قهرمان لیگ برتر شده و این نشان می‌دهد شخصیت ماجراجویی در لیگ برتر را دارد و جواد نکونام هم به خوبی متوجه شده موفقیت در گرو فوتبال تهاجمی است و با بازی دفاعی نمی‌توان بلندپروازی کرد. فوتبال دفاعی کی‌روش برابر تیم‌هایی بود که چندین برابر تیم ملی فوتبال ایران بودند در حالی که در لیگ برتر خیلی از تیم‌ها هم‌سطح فولاد و حتی پایین‌تر هستند و ضرورتی وجود ندارد برابر این تیم‌ها ارائه‌گر بازی‌های دفاعی بود. با تغییر وضعیت ایجاد شده از سوی جواد نکونام، نتیجه بازی با استقلال می‌تواند در بازی‌های آتی برای فولاد تکرار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 3
    وای به حال این فوتبال که تفاله های کی روش و دفاع اتوبوسی الان شدند سرمربی لیگ بدتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس