فریاد مجیدی روی سکوها: حق استقلال را از این فوتبال می‌گیرم

هواداران استقلال پس از ناکامی این تیم مقابل فولاد در اهواز به شدت نسبت به عملکرد داور وسط معترض بوده و تأکید دارند شکل قضاوت سیدمهدی سیدعلی نقش بسیار پررنگی در ناکامی آن‌ها ایفا کرد.

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها برای پررنگ کردن ادعای خودشان به ماجرای بازی فصل گذشته استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان اشاره می‌کنند که گل سالم آبی‌ها مردود اعلام شد و داور این بازی چند وقت قبل در یک مصاحبه تلویزیونی صراحتاً اذعان کرد تصمیمش در آن صحنه اشتباه بود و گل استقلال در موقعیت سالم به ثمر رسید! حالا هواداران استقلال در فضای مجازی با اشاره به همین مسئله تأکید دارند چند ماه دیگر (البته براساس ادعای آنها) داور بازی با فولاد هم به اشتباهات خود در این بازی اعتراف خواهد کرد ولی این اتفاق دردی را از آن‌ها دوا نمی‌کند، چون اشتباهات فاحش داوری بهار سال گذشته در جریان بازی استقلال برابر صنعت نفت شانس قهرمانی آبی‌پوشان در فصل گذشته را از این تیم گرفت و تابستان امسال نیز نوبت به ناکام کردن استقلال در اهواز رسید.

طرفداران استقلال تأکید دارند طی دو فصل اخیر بازی‌های بسیار حساسی برای این تیم در استان خوزستان با اشتباهات داوری به نفع رقبا رقم خورده است. نکته جالب توجه اینکه از قضا در هر دو بازی مذکور، هدایت استقلال بر‌عهده فرهاد مجیدی بوده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 3
    چرا وعده چند ماه آینده را می هید و فرافکنی می کنید ؟ اخراج ها که به زعم تمامی کارشناسان داوری درست بود . چون اغماض نکرده و به نفع تیم شما سوت نزده معترضید ؟
  • طرفدار فوتبال IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 1
    به نظر برای زمین زدن فرهاد مجیدی نقشه ها دارند
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    5 1
    فرهاد وغیر فرهاد نداره تا این وزیر ودارودسته اش با این فدراسیون فاسد هستند همینه که همینه بابا یک مقدار منطقی مطلب بزنید فقط ماجرای استرا وبعد آن رابررسی کنید ببنید چه جوری یکی از بهترین مربیان که وارد فوتبال ایران شد را فراری دادند. خوزستان وحاشیه باید پای رییس هیت فوتبال وعضو هیت رییسه فدراسیون درمیان باشه شک نکنید تتمام بازیهای بزرگ دراین استان از وقتی که ایشان رییس بوده باحاشیه بوده،تاوقتی بازرسی ونظارت در این کشور خود رابه خواب بزنند آش همان آشه وکاسه همون کاسه وایشان وامثال ایشان درگسترش فساد هیچ باکی ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس