کد خبر 1088355
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد/ پینتو: امارات از سال ۲۰۱۷ به دنبال مذاکره با من بود

رسانه‌های کلمبیایی از امضای قرارداد سرمربی جدید تیم ملی امارات خبر دادند.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه لیگا ریپورتیووی کلمبیا خورخه لوییس پینتو کلمبیایی پیشنهاد فدراسیون فوتبال امارات را پذیرفته و به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور قراردادی دو ساله به امضاء رسانده است و این خبر به زودی رسما اعلام می‌شود.

پینتو در این خصوص گفت: مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و انتظار می‌رود این خبر به زودی اعلام شود. فدراسیون فوتبال امارات خواسته‌های من را پذیرفت و به توافق نزدیک شدیم. البته این نخستین بار نبود که پیشنهاد هدایت تیم ملی امارات را دریافت می‌کردم. قبل از این در سال 2017 و زمانی که سرمربی تیم ملی هندوراس بودم هم اماراتی‌ها پیشنهادی ارائه داده بودند اما من با فدراسیون هندوراس قرارداد داشتم.

وی همچنین اضافه کرد: شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال امارات و بازیکنان این تیم دارم. تحقیقات و بررسی‌های لازم را در خصوص این کشور انجام داده‌ام و با یک برنامه جامع به فوتبال امارات وارد می‌شوم. 

سرمربی جدید تیم ملی امارات سابقه هدایت تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا، هندوراس و کاستاریکا را داشته و نخستین مربی است که موفق شد کاستاریکا را در جام جهانی 2014 به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس