کد خبر 1088308
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
سخنگوی ذوب‌آهن در پاسخ به انتقادات بابت انتخاب بوناچیچ: برانکو هم در عربستان موفق نبود/ مدیر می‌خواستیم!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تشریح دلایل انتخاب بوناچیچ درباره انتقاداتی که به این انتخاب وجود دارد گفت: برانکو در پرسپولیس خوب بود اما در عربستان ناکام ماند.

به گزارش مشرق، احمد جمشیدی درباره انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان, گفت: در نشست هیئت مدیره باشگاه که روز چهارشنبه برگزار شد, چند گزینه داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفتند که در آخر به دو گزینه نهایی که یکی خارجی بود و یکی داخلی، رسیدیم. بعد از بررسی‌هایی که داشتیم لوکا را انتخاب کردیم. این تصمیم به نفع باشگاه‌ است و تیم با حضور او بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.

وی درباره جزئیات قرارداد این مربی و اینکه چه زمانی برای جذب این مربی اقدام شده است, یادآور شد: قرارداد بوناچیچ تا پایان فصل جاری است و بعد از آن باید با بررسی نتایج او برای فصل بعد تصمیم بگیریم. برای انتخاب مربی در این چند روز گزینه‌هایی داشتیم که از آنها رزومه خواستیم. روز گذشته به این نتیجه رسیدیم که لوکا را انتخاب کنیم و برای همین از او درخواست کردیم که به ایران بیاید و قراردادش را منعقد کنیم.

بیشتر بخوانید:

لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب‌آهن شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره در پاسخ به این سؤال که چطور بوناچیچ به راحتی راضی به حضور در ایران شده ولی رادولوویچ حاضر به بازگشت نشده, عنوان کرد: عدم بازگشت رادولوویچ به دلیل بهانه‌هایی بود که آورد. او می‌توانست به ایران بیاید, چون سرمربی تیم ملی هم به آمده بود. رادولوویچ بهانه کرونا و خانواده‌اش را داشت. ما برای او بلیت تهیه کردیم ولی از بازگشت امتناع کرد.

جمشیدی درباره دلایل انتخاب لوکا بوناچیچ با توجه به کارنامه ضعیفش در سال‌های اخیر و انتقاداتی که برای این انتخاب وجود دارد گفت: دلیل این انتخاب بیشتر این بود که او تیم را مدیریت کند. با توجه به اینکه نزدیک به پایان فصل است, سرمربی جدید خیلی زمان ندارد که روش خودش را به تیم تزریق کند و روال فنی قبلی ادامه داد. علاوه بر این محمد صلصالی در این فصل از ابتدا با تیم بوده و الان هم در کنار لوکا خواهد بود و همان سیستم ادامه پیدا می‌کند ولی ما مدیر می‌خواهیم که تیم را مدیریت کند. فکر می‌کنیم لوکا بتواند تیم را مدیریت کند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: بوناچیچ دو بار قهرمان جام حذفی شده و با سپاهان در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته و با مس کرمان هم نایب قهرمان جام حذفی شده است. مربیان در یک تیم نتایج خوبی می‌گیرند و در یک تیم نمی‌توانند کار کنند. برانکو در پرسپولیس خوب بود اما در عربستان موفق نبود.

وی درباره آخرین وضعیت رادولوویچ و اینکه آیا با او برای فسخ قرارداد به توافق رسیده‌اید, یادآور شد: این مربی باید مبلغی از پولی  را که گرفته پس دهد. مطمئن باشید قرارداد قرص و محکمی بسته شده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره آخرین وضعیت پرونده رضا شکاری در CAS گفت: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ایمیلی در این خصوص به دست ما نرسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس